Gå til innhold
Hundesonen.no

Reklame på tv


Ingidano

Recommended Posts

I går eller forgårs (?) begynte maarud å sende en ny reklame på tv (den med tidsreisen). Og nå, hver gang den vises begynner bikkja å knurre og bjeffe mot tv-en.

Hva er egentlig "riktig" måte å reagere på når sånt skjer? For mye lyd er absolutt ikkje tillatt hos meg, med mindre det er en god grunn til det. Og å bjeffe/knurre på tven er absolutt ingen god grunn. I går fikk han beskjed om å gå og legge seg og kutte ut, men begynte igjen med knurring og bjeffing neste gang den kom på tv.

Har en halvveis mistanke om at det kan ha noe med alderen å gjøre, fordi han har forandret atferd i det siste, blitt litt mer "voksen" (han er ett år).

Så litt usikker på hva eg bør gjøre. Stoppe han? Avlede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går eller forgårs (?) begynte maarud å sende en ny reklame på tv (den med tidsreisen). Og nå, hver gang den vises begynner bikkja å knurre og bjeffe mot tv-en.

Hva er egentlig "riktig" måte å reagere på når sånt skjer? For mye lyd er absolutt ikkje tillatt hos meg, med mindre det er en god grunn til det. Og å bjeffe/knurre på tven er absolutt ingen god grunn. I går fikk han beskjed om å gå og legge seg og kutte ut, men begynte igjen med knurring og bjeffing neste gang den kom på tv.

Har en halvveis mistanke om at det kan ha noe med alderen å gjøre, fordi han har forandret atferd i det siste, blitt litt mer "voksen" (han er ett år).

Så litt usikker på hva eg bør gjøre. Stoppe han? Avlede?

Border collien min, uler til ALT og ingenting, og det jeg jør er og enten avlede hun med noe godt, eller bare si hysj til hun et par ganger. er ike altid noen av tingene funker, så da må jeg fjerne (skru av) kilden som jør til at hun uler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...