Gå til innhold
Hundesonen.no

Basenjispesialen 2010


Kaja

Recommended Posts

Kasko har en Teit eier som ikke har lappen, og som derfor ikke kan forsvare å bruke en hel helg på det denne våren pga eksamner. :)

Men vi heier på kullbror og kullsøster :) Og kee og mamma mille og og og og...

Kjempesynd du ikke får kommet men jeg husker at du sa du kommer til neste år altså!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Kjempesynd du ikke får kommet men jeg husker at du sa du kommer til neste år altså! :)

Neste år it is. Lover. :) Vi[les: jeg] har ikke så mye i utstillingstringen å gjøre, men gutten må få vise seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig om du kommer, Tatti!

Tror det er noen ledige hoteller i fredrikstadområdet.

Det er vel det største aberet med å ha utstillingen der den er- ingen overnattingsmulighet for de som ikke har vogn/Telt.

Jeg tror faktisk jeg hadde satset på telt. Det blir det mest sosiale iallefall!

Vi er en stor gjeng "campere" der- og de som skal på hotell kommer nok til å sitte en del med oss. Sant, Annika? :)

Vi kommer altså til å bo i camp.vogna på plassen.

Jeg kommer nok ikke, desverre. Hadde jeg hatt penger per i dag hadde jeg helt garantert kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det å ligge i telt på plassen, Liv??bare man har tilgang til do og vask, så er det egentlig ikke no problem... Best med gress under da..

Vurderer det nå, jeg! Uansett blir vi på plassen til vi ikke orker mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan ha campingvogn på området eller rett i nærheten ?:rolleyes2:

Står i annonsen :rolleyes2:

Og så du skal slippe å lete: Ja, det finnes plasser for camp.vogn på utst. plassen :rolleyes2:

Send mail til basenji@klubb.nkk.no¨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren; det er stappfullt!

Har ett hotellrom i Fredrikstad, enda, hvis du vil ha det! Hele summen må betales før den 18.!

Vi har bestemt oss for å ligge i telt, sånn at vi kan være på plassen..

Mye hyggeligere å kunne være med på det som skjer.. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har reservert en campingvogn på utne camping, 500 natta. Men leter etter en vogn å låne istedet så vi også kan være på plassen der. Er jo så kos med sosial samvær på kveldene på utstilling :rolleyes2: Så om vi finner en vogn vi kan låne, er det da strøm til vogn på stedet der? Er det dusj og do tilgjengelig?

Har heller ikke fått PM, fra noen av dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi blir nok.. :wub:

30voksne og 23valper..

jeg lurte på, noen som husker hvor mange som stilte ifjor?

jeg har allerede begynt å stresse med alt som må gjøres... :ahappy:

gleder meg masse! :wub:

I fjor var det 37 valper og 23 valper. Litt flere voksne. Synes tallene er gode :wub:

Vi har reservert en campingvogn på utne camping, 500 natta. Men leter etter en vogn å låne istedet så vi også kan være på plassen der. Er jo så kos med sosial samvær på kveldene på utstilling :wub: Så om vi finner en vogn vi kan låne, er det da strøm til vogn på stedet der? Er det dusj og do tilgjengelig?

Har heller ikke fått PM, fra noen av dagene.

Ja, det er strømtilkobling, dusj og do tilgjengelig. Men det blir nok mange om dusjfasilitetene... Vi får tåle å lukte litt svettelukt. Ha ha.

Maren har ikke fått PM fordi det er jeg som meldte på, men har sendt på mail.

Ingrid: Du skal betale på plassen, og har derfor fått "xx" og disse har ikke blitt sendt ut, men PM skal du ha fått på mail?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ingen PM på mail. Glemte å legge inn forfalls dato når jeg la inn betalingen, så den ble ikke overført før noen dager siden. Skal jeg da ta med kvittering i såfall?

Håper vi får lånt oss en campingvogn så vi også kan ligge på plassen der. Bare utleieren kunne tatt telefonen så :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...