Saphire Skrevet 6. April 2010 Rapporter Skrevet 6. April 2010 Her kommer min EFIT fra 1 April, noe forsinket men. Dårlig vær gir dårlige bilder, men det får så være! 08.00 Dagen startet med at Frost fikk frokost. 09.00 Sitter å leser Se og hør, mens resten av hyttefolket skal våkne. 10.00 Frokost. 11.00 På vei inn til svenskegrensa, dårlig vær i dag. 12.00 Ankommet Salen. 13.00 Se hva vi faktisk møtte langs veien, en stor flokk med Villsvin 14.00 Hjemme på hytta igjenn, været er IKKE herlig! 15.00 Sola gløttet plutselig frem, og årets første utepils måtte nytes av samboer 16.00 Fortsatt ute, og Frost koser seg. *Fortsetter*.
Saphire Skrevet 6. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2010 18.00 Moro med sånne "grublerier". 19.00 De små begynner å bli slitne.. 20.00 Ute og lufter Frost igjen, og hu fant ut at hu skulle grave seg ned til Kina før kvelden va omme 21.00. Ost, kjeks og vin...Namme! 23.00 Siste luftetur ut.. 24.00. Ble ferdig med smykket jeg har laget(kjøpt fra panduro). Aldri laget slikt før, så resultatet ble så som så..
Iago Skrevet 6. April 2010 Rapporter Skrevet 6. April 2010 Hyttetur er koselig, skulle ønske vi også dro på hytta i påska, men nei. Frost er søt!
SandyEyeCandy Skrevet 6. April 2010 Rapporter Skrevet 6. April 2010 Frost er sååå søt! Jeg blir så sjarmert av henne at jeg lukker øynene for både bacon og Se&Hør, hehe.
SoppenCamilla Skrevet 6. April 2010 Rapporter Skrevet 6. April 2010 Ahmahgawd, VILLSVIN?! *dør av skrekk* Ellers så det ut som en fin dag!
Tuskelusken Skrevet 6. April 2010 Rapporter Skrevet 6. April 2010 Frost ligner skikkelig på Luna i ansiktet og blikket! Hun er utrolig søt! Så ut som en fin dag.
SFX Skrevet 6. April 2010 Rapporter Skrevet 6. April 2010 Jammen godt villsvinet ikke visste hva dere åt til frokost...
Saphire Skrevet 7. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2010 Hehe, ja kanskje like så greit at Villsvinene ikke viste hva vi spiste ja Men altså, jeg trudde liksom Villsvin skulle væree sky og redd? Men de kom HELT innpå bilen og stakk snuta si opp mot oss Såklart, det hadde kunne vært bedre bilder om været var bra og man fikk gått på ski, men det gidder jeg liksom ikke i regn/slaps!
MonicaT Skrevet 7. April 2010 Rapporter Skrevet 7. April 2010 Hei. Fine bilder Har hytte selv ikke så himla langt fra Sälen men aldri møtt villsvin ( hvor traff dere de ? ).
Saphire Skrevet 7. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2010 Hei. Fine bilder Har hytte selv ikke så himla langt fra Sälen men aldri møtt villsvin ( hvor traff dere de ? ). Vi traff dem mellom Salen og Norskegrensa (Like ved støten). Det var mange også vettu, en flokk på ca 8 villsvin...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar