SandyEyeCandy Skrevet 10. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2010 Jeg styra noe voldsomt fordi kontonummeret på annonsen var feil, men etter å ha gjort som jeg skulle og lest skikkelig på påmeldingsskjemaet, fant jeg rette kontonummer. Etter å ha ringt kasserer osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2010 Nå må jeg inn på kontoen og sjekke at det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2010 Riktig, hehe. Fant den annonsen med feil kontonr først, så ble litt stressa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2010 Du vet sikkert Inu Hvordan blir det med 2utstillinger på søndag?? Er det så enkelt som at man tar den første utstillingen morgnen også den andre da når den første er ferdig, hehe.? Også er det vel ikke gruppe plasseringer? Kun BIS plasseringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 10. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2010 Du vet sikkert Inu Hvordan blir det med 2utstillinger på søndag?? Er det så enkelt som at man tar den første utstillingen morgnen også den andre da når den første er ferdig, hehe.? Også er det vel ikke gruppe plasseringer? Kun BIS plasseringen? Det funker bortimot som du antyder, ja Og så blir begge BIS-finalene kjørt på slutten av dagen. Når det gjelder kontonummer, så er dette også oppgitt i kvitteringsmailen... Men så var det dette med å lese da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2010 Når det gjelder kontonummer, så er dette også oppgitt i kvitteringsmailen... Men så var det dette med å lese da Jeg trur faktisk ikke jeg har mottatt noen kvitteringsmail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 12. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2010 Det fikk jeg Sikker på du ikke bare har lest den men husker ikke? Fint noe jeg kunne gjort PMn kommer fredag? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2010 Jeg leiter som besatt i inboxen min. Hvilken avsenderadresse kom mailen fra? Setter stor pris på svar, svetter litt her nå... Edit: Fått svar av Inu, ingen grunn til bekymring, åpenbart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 12. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2010 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 13. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2010 Vi betalte de genserne igår, jeg håper ikke det var for sent Må inrømme jeg glemte av hele betalingen Får vi de når vi henter startnr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 13. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2010 Vi betalte de genserne igår, jeg håper ikke det var for sent :rolleyes2: Må inrømme jeg glemte av hele betalingen :rolleyes2: Får vi de når vi henter startnr? :rolleyes2: Det viktigste var nok å bestille før fristen Det vil jeg tro. Men dette er ikke ett av mine ansvarsområder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 14. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2010 Noen som har fått PMn? :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 14. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2010 Noen som har fått PMn? :rolleyes2: Ingen har fått PM.... Vi har noen problemer med dommerklarering fra NKK, som ble lovet ordnet for 6 uker siden Jeg får derfor ikke tatt ut statistikk fra DogWebArra og må manuelt telle opp alle påmeldingen til alle tre klubbene før jeg kan lage PM. Men den kommer plutselig på mail... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 14. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2010 Aha skjønner :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 14. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2010 Da har den siste dommerklareringen kommet på plass, takk til vennlig dame i NKK som brukte av sin fritid på dette :rolleyes2: Så da får jeg statistikkene klar i morgen, og da går PM... Fordeling og cirka oppmøtetider har vært klart noen dager, så det er bare å putte inn tallene og finregne på oppmøtetidene.... i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 15. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2010 Flink du er Misunner deg ikke akkurat og holde på med stress rett før 17 mai Men er vel sånn innimellom Jeg satt ute i sola og prøvde og bli brun Så ble jeg angrepet av en bille Så nå er jeg innendørs litt, hehe, jeg er livredd biller :D :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 15. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2010 Flink du er Misunner deg ikke akkurat og holde på med stress rett før 17 mai Men er vel sånn innimellom Jeg satt ute i sola og prøvde og bli brun Så ble jeg angrepet av en bille Så nå er jeg innendørs litt, hehe, jeg er livredd biller :rolleyes2: Ja jeg lurer på hvem det er som har plassert himmelsprett'n og 17.mai så tett oppi pinsa.... Men nå er PM snart på tur ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 16. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2010 Der var den ja Det må ha vært MYE arbeid? Ser vi heldigvis slapp unna og være i ringen kl 8 på søndagen Hadde håpet litt tidligere på lørdagen så vi kunne rekki hunderfossen parken, men men blir kjempespennende uansett Kjempegreit med samme ring begge dager hvertfall Så slipper man flytte på dette teltet. Er ikke meldt noe kanonvær på fredag i Lillehammer hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 16. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2010 Der var den ja Det må ha vært MYE arbeid? Ser vi heldigvis slapp unna og være i ringen kl 8 på søndagen Hadde håpet litt tidligere på lørdagen så vi kunne rekki hunderfossen parken, men men blir kjempespennende uansett Kjempegreit med samme ring begge dager hvertfall Så slipper man flytte på dette teltet. Er ikke meldt noe kanonvær på fredag i Lillehammer hvertfall Det er blitt noen timer foran pc'en ja... Og nå holder jeg på med katalogene... PM ble forsinket for utsendelsen fra bærbar'n hengte seg opp. Merket det ikke før jeg skulle ta kvelden i natt. Sånn er det når man jobber med 2 maskiner samtidig.. Så nå skal jeg lage dessert til et selskap i kveld, gjøre ferdig og dra på jobben og trykke katalogen til 2 av utstillingene og så prøve å få trent litt med hundene.... De har ikke fått så mye oppmerksomhet i det siste akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 16. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2010 Uff da ikke slite deg helt ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 16. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2010 Uff da ikke slite deg helt ut nå Tror det er verst for hundene.... Det blir lite tid til oppmerksomhet i denne perioden. Og utstillingstrening har vi ikke fått gjort. Et par av dem er også vare overfor mitt stress, så det spørs om det går så bra på spesialen. Kanskje jeg må finne meg en handler? Har trykket kataloger i dag, og alle startnummer, så i morgen blir der sortering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2010 Jeg gleder meg sånn! Resultatene er ekstremt sekundære, jeg gleder meg bare til å se flotte hunder, nyte været, få kritikk av internasjonale dommere og stråle som ei sol i kiosken! Synes denne parkonkurransen så veldig hyggelig ut, sjøl om jeg ikke aner helt hva det innebærer. Er det akkurat som en vanlig utstilling med tannsjekk og vurdering av bevegelser, lynne og eksteriør for begge hundene, bare at det er paret samla som vurderes mot andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Jeg gleder meg sånn! Resultatene er ekstremt sekundære, jeg gleder meg bare til å se flotte hunder, nyte været, få kritikk av internasjonale dommere og stråle som ei sol i kiosken! Synes denne parkonkurransen så veldig hyggelig ut, sjøl om jeg ikke aner helt hva det innebærer. Er det akkurat som en vanlig utstilling med tannsjekk og vurdering av bevegelser, lynne og eksteriør for begge hundene, bare at det er paret samla som vurderes mot andre? Vi er ikke så strenge på parklassene. Tidligere hadde vi at hundene måtte ha samme eier, men nå synes vi det er mest om å gjøre at hundene i et par er mest mulig like! Ellers kan man ikke stille hund med diskvalifiserende feil, men upåmeldte hunder er velkomne. Men de må være vaksinert! Hvor mye dommeren vil pelle på dem, er opp til dommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 20. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2010 Imorra tidlig setter vi oss i bilen på vei til Lillehammer Og vi gleder oss til helgen :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Endelig hjemme igjen! Etter litt søvn, kan jeg kanskje tenke litt mer på hva som egentlig har skjedd i helgen. Men uansett er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar