Gå til innhold
Hundesonen.no

Blandingshunden Anja


Sirius
 Share

Recommended Posts

Heisann!

Eg vil gjerne fortelje dykk litt om hunden min, Anja.

Mor til anja var blanding mellom Samojed og Flatcoated Retriver. Faren er reinrasa Beagle. I kullet var dei åtte kvalpar. Då eg kom for fyrste gong å skulle sjå på dei var dei fire veker gamle. Eg fekk velge mellom tre kvalpar, to som var veldig like tricolor farga, og ein svart med litt kvitt. Eg valde ein av tricolor kvalpane, og er super fornøgd med resultatet.

Frå Anja var lita har ho vore ei veldig bestemt tispe som veit kva ho vil. No er ho snart to år og veit fortsatt kva ho vil, men har vet til å følge det eg vil og!:whistle: Ho er veldig spretta og elskar rett å slett å vere på tur. Aller kjekkast har ho det dei turane ho får springe som gal rundt utan band. Sidan eg er veldig glad i vere ute i naturen vert det mykje fjell og skog, dette har Anja sjølvsagt ingenting imot. Uansett ver er ho klar så snart glidelåsen på jakka bevegar seg oppover, eller når laptopen vert klapsa saman.

Det var det eg kom på om ho akkurat no, men kan oppdatere etterkvart!:wub:

Her er bilete:

jul09%2B259.jpg

IMG_0549.jpg

Til slutt ein link til ein liten film som viser ei typisk Anja!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin hun er :D Ser ikke mye samojed eller flat i henne, mest beagle? (utifra disse bildene da)

Takk :aww:

Samojed må eg ærleg innrømme eg ikkje har sett noko av, det må vere einaste oppførsel i so fall. Ho er som ein beagle som er forstørra nokon få hakk med flatcoated!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Har ikkje oppdatert Anja sin tråd på lenge. På tide med nokon nye bilete ja :lol:

No har Anja vorte heile 2 og eit halvt år. Ei kjempe glad jente stortsett heile tida. Ho hadde ei periode ho var veldig deppa etter at Sunny døde, men har starta med friskt mot og åpne armar til den nye i heimen. Anja er ei herlig jente, og etter tredje løpetida slo ho av kvalpeknappen og byrja brått å verte lydig. Heldigvis har ikkje "kyra gløymt ho var kalv", så litt leik er det jo ennå :lol:

Her er eit utval bilete frå i sommar til no..

blogg1.jpg

blogg1.jpg

blogg3.jpg

blogg3.jpg

Untitled-1ds.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig hund du har, nydelige farger :) Ser du bor på sunnmøre, hvor da? Du har vel ikke tilfeldigvis hentet den hunden på leikong?

Takk! :)

Det er leikonghund ja, og me er fra Volda! :)

Sidan du spørs så fins du vel i området du og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Herøy, men studerer i Volda :)

Den er fra leikong ja, da er det veldig sannsynlig at min hund og din hund er halvsøsken :)

Så artig! Da må vi ta å møtast ein gong, så dei får treffast ! :)

Har hunden din egen tråd med bilder ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...