Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt utstillings-bånd !


Guest Peersen

Recommended Posts

Guest Peersen

Endelig kom Auda's nye utstillingbånd :)

Det er laget etter mål i Australia, og jeg er veldig fornøyd med det ferdige produktet .

Swarovski krystaller og foret med myk sort fløyel, de er jo så tynnhudede disse azawakhene, at dette likte

hun veldig bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Peersen

Her er linken, der jeg har fått laget dette utstillingsbåndet.

http://www.snazzypoochleads.com/

Jeg har fått laget det som martingale. Men hun lager også dette som strup, det er bare å bestille hva en vil ha.

Som dere ser av hjemmesiden, er mulighetene uendelige !

På siden med New Arrivals, er det mye fint å velge i, med og uten Swarovski krystaller, og båndene er laget av fallskjermline, så det er supersterkt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå herlig! kanskje casper skal få et jålebånd :) Jeg er nemlig på utkikk etter et utstillingsbånd i halvstrup, han brekker seg litt når strupen blir for stram øverst på halsen på utstilling (naturlig nok :) ), så ville vært veldig greit med noe som stopper, men som likevel kan være stramt.

Likte 18. på new arrivals

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg har selv 3 fra Caroline. Alle festet direkte i kjettingen:

21971_486433170640_732375640_10889935_6387843_n.jpg

Dette er endret og er festet direkte i en nyere kjetting, men som dere ser så kommer de også i krok :)

18033_309594396302_530141302_5187689_6086208_n.jpg

19046_104671872893364_1000005165427.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Peersen

Det som jeg synes var bra med Auda's bånd, er at det er laget i ett stykke.

Hals stykket er flatt og vrir ikke på halsen, og jeg kan stille inn "trykket" på halsen.

Auda liker absolutt ikke når båndene stuper :) Da blir det liksom litt araberhest over henne i ringen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Peersen

Ja, klart at det er mye penger.... men jeg har lagt ut så mye penger ( totalt ) på bånd som jeg liker sånn passe, ikke er for dyre etc. etc. .... så når jeg finner noe som er midt i blinken, å jeg vet jeg kommer til å bruke i mange år, så synes jeg det er ok.

Jeg aner virkelig ikke hvor mange utstillingsbånd jeg har kjøpt gjennom årene, som er brukt 5 - 6 ganger, og lagt i en skuff.. eller i lomme i utstillingsbagen :)

2 1/2 mnd ventet jeg på dette båndet. Det er sant at ikke alle båndene er like dyre. Masse stilige å finne her, uten "bling" som er flott. Det kommer helt an på hva slags hund en har, og vilken utstråling hunden har i ringen.

Prisen er jo høy pga at disse båndene blir laget på bestilling. Ikke to er like, og de blir laget etter mål. Du kan bestemme farge på steiner, bånd og om du vil ha strup eller martingale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...