Gå til innhold
Hundesonen.no

Får opp at det er virus på siden min...


Marita_H

Recommended Posts

Jeg får opp dette når jeg skal gå inn på hjemmesiden min:

Nettstedet du vil besøke, kan overføre skadelige programmer til datamaskinen din, eller har allerede overført slike programmer til andre datamaskiner tidligere. Det kan også finnes tegn på at siden er knyttet til nettbasert svindel.

Fordi du har satt Beskyttelse mot nettrusler til "Høy", blokkeres alle nettsteder som ennå ikke er kontrollert av Trend Micro for å beskytte datamaskinen.

Adresse: http://www.zentinor.com/

Vurdering: Farlig

Har ikke særlig peiling på data, så lurer på om noen kan hjelpe meg?

Har to hjemmesider og lager begge i Blue Voda. Har en helt ny laptop der programmene er laget og lagres. Den andre siden min er helt fin. Maskinen har anti-virusprogram. Jeg hadde virus på min forrrige laptop, men programmet som ble flyttet over var "renset" av de som hentet ut all dataen fra den da den døde,så syns det er rart at det skal komme fta dette.

Finns det nnoen programmer man kan laste den/kjøpe på nett som identifiserer problemet og fjerner evnt trusler?

Blir veldig glad for svar, er skikkelig slitsomt å være så tunglært..

mvh Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig har webhotellet ditt hos http://www.vodahost.com/ blitt hacket frøken Holm...

Eller så kan også som du antyder din PC i Straumsbukta ha malware i seg som er overført til siden...

Det er kanskje ikke noe farlig på siden i dag, men at det var det den 26.Februar...

Kan også være om du linker til forskjellige sider, og endel av disse sidene har noe skummelt i seg...

En tvilsom gjestebok, besøkstatistikk, blogg, bilder linket til eksterne sider, osv, osv...

Jeg hadde rett og slett startet på nytt, slettet alt på webhotellet...

Eller du kan ta å ringe webhotell leverandøren med din 9900___ mobil og spørre hva **** som har skjedd med webhotellet ditt...

(innlegget er kanskje litt rart skrevet, er høy på sukker )

What happened when Google visited this site?

Of the 31 pages we tested on the site over the past 90 days, 5 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time Google visited this site was on 2010-02-26, and the last time suspicious content was found on this site was on 2010-02-26.

Malicious software includes 1 scripting exploit(s), 1 exploit(s). Successful infection resulted in an average of 1 new process(es) on the target machine.

Malicious software is hosted on 1 domain(s), including asia2greece.com/.

This site was hosted on 1 network(s) including AS36351 (SOFTLAYER).

Next steps:

* If you are the owner of this web site, you can request a review of your site using Google Webmaster Tools. More information about the review process is available in Google's Webmaster Help Center.

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=45432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...