Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Kjenner jeg er litt lei av å ha ordet "rotta" i nicket mitt, så tenkte det var på tide med en forandring. Hvordan får man slikt gjort? :icon_confused:

Rotta er jo så sjarmerende, du kan ikk ditche henne! :wub:

Skrevet

Rotta er jo så sjarmerende, du kan ikk ditche henne! :icon_confused:

Syns hun kan fjerne "Anniken&" jeg... ;):wub: Rotta er jo bare kjempekoselig! :)

Skrevet

Jeg har alltid tenkt at rotten er Emma jeg :icon_confused: Hun er jo liten, type rottestørrelse :wub:

Rotta er Emma ja, flink MrsPowers! :) Når jeg registrerte meg her hadde jeg nettopp fått Emma, og led nok litt av ammetåke eller noe slikt da jeg bestemte meg for hvilket nick jeg skulle ha ;)

Skrevet

Rotta er Emma ja, flink MrsPowers! :) Når jeg registrerte meg her hadde jeg nettopp fått Emma, og led nok litt av ammetåke eller noe slikt da jeg bestemte meg for hvilket nick jeg skulle ha :icon_confused:

Yey! :wub:

Men du, ammet du valpen? Var ikke det litt vondt da? :)

;)

Skrevet

Ikke akkurat, men sambo kaldte det for ammetåke siden jeg sov når valpen sov, våknet når valpen våknet osv. og slik gikk no dagan ei god stund :wub: Emma var en svært så behagelig valp, men vi jobbet MYE med forskjellige ting og ble slitne etterpå *ler* Så da sovna vi :icon_confused:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...