Gå til innhold
Hundesonen.no

Nok en annonse som ikke falt i smak


Aya

Recommended Posts

kanikke akkurat si at den rasen er en førstegangs hund da :?

men greit nokk noen kan klare seg med en rottis som førstegangs hund da men da er vell de godt forberet på den rasen og vet hva de går til, men å kalle det en kjempegod familiehund vill nokk ikke jeg(og til IW det er heller ikke golden retriver, for det har en damen her i hundeklubben sagt og hun driver selv med labradorer, hun mener at golden faktisk er en smule vannskeligere en hva en labbe er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg skal ikke ta diskusjonen om dyr skal gis bort i gave eller ei da jeg faktisk fikk min godgutt til jul.

Men at en kennel oppfordrer familier til å kjøpe seg en valp til jul, syns jeg blir helt feil. Får håpe dem er flinkere til å sile ut useriøse kjøpere enn til å skrive annonser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen kjøper et dyr i gave til barna sine, fordi di har så lyst på en liten f.eks kattunge eller valp.

Så mister de innteressen når dyret blir voksent, for da er det ikke så lite og søtt lenger...

Når man skal ha et dyr må man jo tenke at det sikkert vil leve i mange år.

Men selfølgerlig finnes det jo mange seriøse folk åsså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk tenkt på å skaffe mamma en kattunge til jul da men... :oops:

Det er jo litt anderledes med en katt da :D men dere burde vell få klart i om de kan ha katt og har lyst på en (men regner med at du vet det om din egen mor :P )..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt anderledes med en katt da :D men dere burde vell få klart i om de kan ha katt og har lyst på en (men regner med at du vet det om din egen mor :P )..

Jojo, men det er jo flust av kattunger som blir gitt bort å! Å de og har endel allergiske eiere når kattungen ikke er så søt lengre... :D

Mamma kan nok ha katt ja! ;) Hu har lyst på å da :P

Har vært koslig til henne det, noen å snakke med bortsett fra morfar... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt anderledes med en katt da :D men dere burde vell få klart i om de kan ha katt og har lyst på en (men regner med at du vet det om din egen mor :P )..

En katt er jo like mye et liv som en hund!

Men de blir ofte behandlet mye dårligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...