Gå til innhold
Hundesonen.no

merkedag for min del.


bjartulf

Recommended Posts

Lurer bare på hvordan de kareterkistikkene jeg har gått ut med, som i mitt hodet tilsier en bergenser med en bmi som minner mer og mer om ett skonummer og dårlig smak i bånd blir til "velbygget". internett er flotte greier,

Vi liker å kalle BMI som minner om skonummer for "velbygget" vi, det høres mye hyggeligere ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

Lurer bare på hvordan de kareterkistikkene jeg har gått ut med, som i mitt hodet tilsier en bergenser med en bmi som minner mer og mer om ett skonummer og dårlig smak i bånd blir til "velbygget". internett er flotte greier,

Vi liker å kalle BMI som minner om skonummer for "velbygget" vi, det høres mye hyggeligere ut :)

What she said.... *fniser frydefullt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer bare på hvordan de kareterkistikkene jeg har gått ut med, som i mitt hodet tilsier en bergenser med en bmi som minner mer og mer om ett skonummer og dårlig smak i bånd blir til "velbygget". internett er flotte greier,

Vi liker kanskje råza vi, tenkt på det? :wub: Min favorittstand-up'er (det ble et fint ord det!) er en fyr som heter Gabriel Iglesias. Han er en likandes skonummer-bmi-fyr som insisterer på at han ikke er feit, men fluffy! :icon_confused: Velbygd type! :)

Gabriel-Iglesias2.jpg

Og veeeeldig artig da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Fluffy videoen virket ikke her. Men oioi *tørke tårer* morsom tråd dette!

Virket den ikke? Æsj da... virker her hos meg så litt usikker på hva jeg kan gjøre..?

til filmen her da, han er virkelig verdt å se! :icon_confused:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... har en aning at Myrdalen blir tett befolket av nysgjerrige fjortisjenter fra Sonen, som leter etter en fluffy kar med en elghund med rosa flexi...

Det er ikke trygt for elghundeiere i bergen i disse dager :wub:

Men snuppeluringen er søt hun... Rosa flexi eller ikke ;)

*elsker denne tråden* :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjeeeeh, jeg er da ikke så "fluffy". er bare litt big boned. har laget meg en regel at hvis ting rister mer en tre ganger når jeg hopper, begynner jeg å trene igjen.

:icon_confused: Det synes jeg var en flott regel!

*hoppe*

*telle*

hmmmmm...

*hoppe igjen*

*telle*

...pokker da... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket den ikke? Æsj da... virker her hos meg så litt usikker på hva jeg kan gjøre..?

til filmen her da, han er virkelig verdt å se! :icon_confused:

*ler* skal herved sote vinduene og prøve det ut ved neste anledning :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjeeeeh, jeg er da ikke så "fluffy". er bare litt big boned. har laget meg en regel at hvis ting rister mer en tre ganger når jeg hopper, begynner jeg å trene igjen.

Merker at dette hadde en effekt på meg, har holdt en lav profil i myrdal de siste dagene, og når vi har våget oss inn har det vært etter prinsipper for covert framrykning fra patruljekurs.

skal se hva vi tør i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at dette hadde en effekt på meg, har holdt en lav profil i myrdal de siste dagene, og når vi har våget oss inn har det vært etter prinsipper for covert framrykning fra patruljekurs.

skal se hva vi tør i kveld

Nå er jeg både blond (= forståååår ikke) og nysgjerrig (= jeg vil forståååå), innimellom en slitsom kombinasjon forresten, så jeg er litt usikker på hva jeg skulle lese ut av dette og dæffør spør jeg! *smile søtt og blåøyd*

Dette innlegget tolkes i mitt hode på mange forskjellige måter:

1. Du har hoppet og telt, og resultatet var nedslående. Ergo føler du at du må enten gå i mørket eller ut og trene for å tørre å gå tur med frk rosa.

2. Du liker å snike rundt i kamoutstyr og har tenkt å gjøre det i kveld. Ser deg for meg snikende rundt i park og skog, hiver deg ned i ei grøft så fort du ser snurten av bingodamer og gjerne lager mystiske tegn til bikkja som betyr "to menn med barnevogn 300m sørøst", "du tar den siden og jeg tar den siden og så sniker vi oss på dem bakfra og...." ja... sånne ting!

3. Du er livredd for at sonenes nysgjerrige fjortiser skal komme til Myrdal og lete deg opp og har dermed holdt deg innendørs de siste dagene.

4. Du har innsett av babefaktoren her inne er ytterst liten og at du dermed skal legge ut bilde av deg selv iført råza flexi og elghund.

...neida, ingenting galt med min fantasi! *smile igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Tenne tråden må jeg titte innom oftere, for en god latter forlenger livet sies det :D

*klippe*

Du er veldig flink til å gjenfortelle *sitter med bilder av det hele i hodet mitt her* :whistle:

Haha, du skriver så herlig :whistle: Har Crohns selv og kjenner meg igjen med humør som synker i takt med smertene.

Morbus Crohn dere har? Ei jeg kjenner har den :P

21022010014.jpg

Babyråååååsa Flexi: Check

æljbikkjesnuppedullik: Check

Bred bergenser: Not so kjekk

ROTFLMAO (eller mer bestemt denne: a055.gif ).

Mjeeeeh, jeg er da ikke så "fluffy". er bare litt big boned. har laget meg en regel at hvis ting rister mer en tre ganger når jeg hopper, begynner jeg å trene igjen.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Har jeg glist,ledd og tørket lattertårer om hverandre :whistle:

Ser for meg camo-mann som ligger i grøfta og gir mystiske tegn til dyret sitt :whistle::D

Jeg ser for meg slike tegn som trener og utøvere i Baseball bruker... :P

*bjartulf svirrer på lua, griper seg i skrittet, en finger ned og tre fingre opp = signaliserer til æljboffen: kommer bingodama frammi der?* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg slike tegn som trener og utøvere i Baseball bruker... :whistle:

*bjartulf svirrer på lua, griper seg i skrittet, en finger ned og tre fingre opp = signaliserer til æljboffen: kommer bingodama frammi der?* :whistle:

Hihi, var ca sånn jeg så for meg at det kunne være! Bortsett fra at jeg tenkte mer krigsfilmtegn enn baseball-tegn da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai, her er det på tide med en liten virkelighetsorientering.

punkt 1. Jeg går ikke med kamoklær bortsett fra de greiene jeg har håndstææært fra forcen, som brukes når jeg går i fjellet eller er på hytta, ikke for å snike meg inn på polvotter, bingodamer, overhormonelle soniser eller "ze germans"

punkt 2. Jeg går aldri på tur med flexien, den bruker vi bare når pelsen skal tisse forann dolly dimples før leggetid. kjedelig, men sant

punkt 3. Når jeg sier at vi sniker oss litt patruljeinspirert inn i myrdal mener jeg bare at vi går inn via ett punkt der jeg har overblikk over hva som beveger seg der inn, Mest fordi den veien er den tørreste om dagen, og litt fordi vi øver på å gå uten bånd og jeg, som har gått såpass hardt ut mot folk uten kontroll over bikkjene sine vil nødig bli tatt med buksene nede, bikkje på vidvanket og postkassen full av skjegg.

punkt 4. Soniser som vil gå på tur med snuppedulliken og fluffy er hjertelig velkommen, såfremt hunden ikke heter amadeus, de forventer rååååååsa flexi eller foventer at jeg deler kvikklunsj :whistle:

der ser dere, virkeligheten er kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai, her er det på tide med en liten virkelighetsorientering.

punkt 1. Jeg går ikke med kamoklær bortsett fra de greiene jeg har håndstææært fra forcen, som brukes når jeg går i fjellet eller er på hytta, ikke for å snike meg inn på polvotter, bingodamer, overhormonelle soniser eller "ze germans"

punkt 2. Jeg går aldri på tur med flexien, den bruker vi bare når pelsen skal tisse forann dolly dimples før leggetid. kjedelig, men sant

punkt 3. Når jeg sier at vi sniker oss litt patruljeinspirert inn i myrdal mener jeg bare at vi går inn via ett punkt der jeg har overblikk over hva som beveger seg der inn, Mest fordi den veien er den tørreste om dagen, og litt fordi vi øver på å gå uten bånd og jeg, som har gått såpass hardt ut mot folk uten kontroll over bikkjene sine vil nødig bli tatt med buksene nede, bikkje på vidvanket og postkassen full av skjegg.

punkt 4. Soniser som vil gå på tur med snuppedulliken og fluffy er hjertelig velkommen, såfremt hunden ikke heter amadeus, de forventer rååååååsa flexi eller foventer at jeg deler kvikklunsj :whistle:

der ser dere, virkeligheten er kjedelig

Sad, but true :whistle:

*ler fortsatt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter igjen her med følelsen av at vi alle har gått fra å være fjortisbabes til overhormonelle overgangsalderkvinns på et par timer... :whistle:

...men mulig det bare er meg asså? Man blir jo litt tøtsji når svettetoktene river og man føler at alt var igjen av 12-pakningen med egg er knust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...