Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmanmelder tråden

MegaMarie

Recommended Posts

Jeg syns vi kan ha en tråd hvor man annmelder aktuelle filmer slik at man kan få anbefalt en film å se eller avslått en film man tenkte man ville se fordi noen anmelder den som dårlig :wub: Det blir jo så klart litt smak og behag, men om folk forklarer hvorfor de syntes filmen er dårlig eller god, så kan andre kommentere at de syns ikke det var dårlig eller ikke at det var godt :)

Så fyr løs på filmer du har sett i det siste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt anmelde noen filmer, men noen må gjøre det før meg så jeg ser hvordan man gjør det :wub:

Du trenger ikke å gjøre det på en spesiell måte :) Bare skriv det du synes om filmen ;D Eventuelt også gi en en karakter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei jeg kan ikke dette, men kan forsøke :lol:

Se opp var en helt utrolig morsom, søt, trist og spennende film om en gammel mann og en masete liten gutt. Anbefales til folk i alle aldre!

The Uninvited var altfor skummel for meg. Har aldri sett skikkelig skrekk før, så jeg satt med ryggen til og holdt meg for ørene i minst halve filmen :lol: Slutten var veldig brå og vanseklig å forstå, særlig siden jeg bare hadde sett halvparten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En af de bedste film jeg har set længe, er animationsfilmen 'UP'. Det er en på alle måder opløftende og finurlig historie om en gammel gnaven mand og en temmelig irriterende, ensom dreng, der sammen kommer på eventyr i Sydamerika, i et hus båret af balloner. Andre hovedroller indehaves af en fugl ved navn Kevin, en talende hund ved navn Dug (meget charmerende hund - filmen har bestemt hunderelevans også :lol:), og en gal eventyrer. Den handler om venskab, loyalitet, drømme og valg, og om nye muligheder. Teknisk rigtig flot lavet, mange morsomme og mærkelige og rørende detaljer, og med spændende ekstramateriale (på DVD'en) om produktionsholdets studietur til de virkelige 'locations' i Sydamerika.

Fantastisk film, absolut anbefalelsesværdig. Især for voksne, selvom børn sikkert også synes den er sjov.

Edit: Ser at Paws ovenfor allerede har nævnt den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så filmen The Hurt Locker for ikke så lenge siden. Filmens historie bygger på ideen/tanken om at krig kan være like avhengighetsskapende som mye annet. Filmen omhandler en bombetekniker som verver seg til tjeneste i Irak. Vi får se hvordan hans handlinger påvirker de rundt seg og hans eget liv. Jeg likte filmen veldig godt! Den er en tankevekker med en god historie, og den er også godt laget sånn rent filmteknisk sett. Litt vel amerikansk i uttrykket fra tid til annet, men en kan vel ikke vente annet av en amerikansk film.

Det er jo heller ingen bakdel av filmens hovedrolle innehaver, Jeremy Renner, er sånn passe snasen å se på. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...