Gjest Skrevet 2. Mars 2010 Rapporter Skrevet 2. Mars 2010 08.00 - Man får unna morgenstresset med hund og sjel, før man spiser en god frokost. 09.00 TIL 11.00 - Man ankommer skolen, har forelesning i petroleumsgeologi og jobber med dette i gruppe etterpå. 12.00 - Man leser litt kosebøker etter lunsjtid. 13.00 - Dagens siste forelesning er avlyst, jeg skynder meg hjem pga nye planer for dagen. 14.00 - Ankommer fjæresteinene, anlegger bål og leirplass. Klassekamerater sjekker vanntemperaturen mens jeg nyter smaken av forkullet pølse. 15.00 - Vi fant ut at vanntemperaturen holdt til bading! 16.00 - Sola går ned og kulden setter inn med én gang... 17.00 - 20.00 : Gloriøse lekser, spising, litt mer lesing... Resten av kvelden : tur med bikkja, sløving foran tv og pc, lite å ta bilde av!
Guest Dratini Skrevet 2. Mars 2010 Rapporter Skrevet 2. Mars 2010 Hva studerer du og hva blir du (kan du jobbe med) etter studiene? Jeg synes det meste innen geologi er spennende...
MegaMarie Skrevet 2. Mars 2010 Rapporter Skrevet 2. Mars 2010 Wow, mener de faktisk at vannet er varmt nok til å bade i ? Det er jo grise kaldt!
Benedicte Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Wow, hvor kaldt var det egentlig i vannet??
SoppenCamilla Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Haaaah, bading nå, ja. Tenker jeg var deilig, det.
Carma Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Gale mennesker! Åsså synes jeg jo at din tanke om at "resten av kvelden" ikke var noe å ta bilde av var litt trist da... HELE min dag var sånn "resten av kvelden"-nivå... *sukke* Burde ikke EFIT'a i det hele tatt jeg da...
Gjest Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Hva studerer du og hva blir du (kan du jobbe med) etter studiene? Jeg synes det meste innen geologi er spennende... Kan sende deg PM Wow, hvor kaldt var det egentlig i vannet?? Gudene vet, kaldt nok iallefall Åsså synes jeg jo at din tanke om at "resten av kvelden" ikke var noe å ta bilde av var litt trist da... HELE min dag var sånn "resten av kvelden"-nivå... *sukke* Burde ikke EFIT'a i det hele tatt jeg da... Awww, det var mest fordi at jeg ikke tok noen bilder resten av kvelden. Måtte ha ei unnskyldning! :lol:
Carma Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Awww, det var mest fordi at jeg ikke tok noen bilder resten av kvelden. Måtte ha ei unnskyldning! Ah, ja selvfølgelig... Kjøper den! *puste lettet ut* Var litt redd jeg måtte innse at jeg ikke hadde et liv skjønner du!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar