Gå til innhold
Hundesonen.no

Er hun i løpetiden?


Wheaten terrier

Recommended Posts

Tjorven har vært veldig merkelig i det siste, i går hadde hun tydelig problemer med magen, så hun fikk litt surmelk, og i dag går det visst greit, men så er det at hun vasker seg hele tiden bak, og jeg lurer på om det er et tegn på at hun kan være i løpetiden? Eller er det noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven har vært veldig merkelig i det siste' date=' i går hadde hun tydelig problemer med magen, så hun fikk litt surmelk, og i dag går det visst greit, men så er det at hun vasker seg hele tiden bak, og jeg lurer på om det er et tegn på at hun kan være i løpetiden? Eller er det noe annet?[/quote']

kanskje det er rett før?

er du usikker så ta en hvit bommulsdott og trykk på musa blir den rød så har hun løpetid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå tror jeg det er bekrafta, nabohunden her var helt gal da han så henne og holdt nesten på og bli påkjørt i forsøk på å nå henne, så jeg tror nok det er løpetid nå ja :roll:

Høres sånn ut ja... Men ikke bli bekymra om det som kommer først er litt brunaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de blir dårlige i magen, altså???

Maja var veldig urolig i natt, og i morges lå fire fine klatter med tynnbæsj på stuegolvet. Hun har hatt dårlig mage for ikke så lenge siden, men jeg trodde det hadde roet seg nå. Hun slikker seg bak, men jeg kan ikke se at hun er hoven, og jeg fant heller ikke blod i går kveld. Men: hun ble forsøkt humpet av en irsk setter, og det pleier han visstnok ikke å gjøre ellers. Hun er forøvrig 7 og en halv måned.

Hm. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, jeg har ikke hatt hund før så jeg vet temmelig lite om hvordan de er i løpetia og hvordan de oppfører seg, så kan noen fortelle meg om dette er vanlig eller om vi burde gå til dyrlegen eller ikke?

I løpetia er hun, men er det sånn de oppfører seg.

Så, for å oppsumere:

I helga hadde hun veldig problemer med å gå på do, og hadde hard mage, nå kan det virke som å tisse er problemet, ingen av oss har ihvertall sett henne tisse i dag. Hun slikker seg veldig ofte og er veldig hoven og rød bak, og ynker seg litt av og til når hun skal slikke seg eller ser ut som hun skal sette seg ned... Og har ennå ikke sett noe blod.

Så... Er dette vanlig? Eller er det noe i veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, jeg har ikke hatt hund før så jeg vet temmelig lite om hvordan de er i løpetia og hvordan de oppfører seg, så kan noen fortelle meg om dette er vanlig eller om vi burde gå til dyrlegen eller ikke?

I løpetia er hun, men er det sånn de oppfører seg.

Så, for å oppsumere:

I helga hadde hun veldig problemer med å gå på do, og hadde hard mage, nå kan det virke som å tisse er problemet, ingen av oss har ihvertall sett henne tisse i dag. Hun slikker seg veldig ofte og er veldig hoven og rød bak, og ynker seg litt av og til når hun skal slikke seg eller ser ut som hun skal sette seg ned... Og har ennå ikke sett noe blod.

Så... Er dette vanlig? Eller er det noe i veien?

Sånn som du beskriver det her så høres det ikke ut som løpetid. Eg hadde ringt til vetrinær og hørt med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at hun er i løpetiden, hannhunden oppi gata her ble nesten påkjørt siden han skulle bort til henne (med tydeligvis bare en tanke i hodet), og eieren hans sa at "den hunden er i løpetiden", så tror hun er det, men spørsmålet er om de pleier å oppføre seg sånn når de har løpetid?

Heldigvis virker hun litt piggere i dag, men det væsker litt fra endetarmsåpninga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at hun er i løpetiden, hannhunden oppi gata her ble nesten påkjørt siden han skulle bort til henne (med tydeligvis bare en tanke i hodet), og eieren hans sa at "den hunden er i løpetiden", så tror hun er det, men spørsmålet er om de pleier å oppføre seg sånn når de har løpetid?

Heldigvis virker hun litt piggere i dag, men det væsker litt fra endetarmsåpninga...

Ho behøver IKKE å ha begynt på løpetid selv om hannen viser interesse... Det kan være at hun nærmer seg den. Vesker fra endetarmsåpningen...? Ring vetrinæren du som eg skreiv tidligare... Det har ikkje noko med løpetid å gjere at det vesker der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...