Gå til innhold
Hundesonen.no

Omplassering av hund


MonicaT

Recommended Posts

charlottes er noe ja. www.charlottes.no det ligger i Trondheim.

Jeg har ingen erfaring med de selv, men jeg har hørt litt forskjellig, både positivt og negativt.. Jeg kan ikke hjelpe deg mer enn det desverre. Men er det ingen som kan hjelpe dem? Noen som de kjenner feks som kan annonsere på finn feks. Jeg vet jeg ville foretrukket det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det en selvfølge å kontakte oppdretter i en slik situasjon.

Takk, det hadde jeg ikke tenkt på.

Jeg skal se om vi klarer å finner ut hvem oppdretter er

Dette er en 6-8 år gammel schæfer tispe ( jeg vet veldig lite om hunden, men faren min har satt den på kennel siden eier er syk og ikke kan gjøre rede for seg )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver ikke omplassering nå lenger,måtte legge ned pga manglende ressurser.

Er det totalt krise kan jeg dog forsøke å hjelpe med det jeg har. ta kontakt på pm i så fall:)

ellers vil jeg bare anbefale og være EKSTREMT forsiktig med hvilken omplasseringstjeneste du benytter deg av,jeg har fått mange telefoner fra frustrerte og redde hundeeiere etter at de har kontaktet flere av disse såkalte omplasseringstjenestene, dessverre slik at vanvittig mange av de synes penger er viktigere enn hunden selv om de markedsfører seg som "frivillige" og "jeg-vil-bare-hjelpe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

Siden vi bor i Oslo er kanskje ikke Trondheim så aktuelt

Litt usikker på om faren min har tid til å annonsere den privat, men jeg skal sjekke opp det også

For mye klarer du å finne ut om hunden? Du kan jo legge ut en annonse her.

Dessuten er det gratis å legge ut annonser i Gi bort- delen av Finn.no Tar jo bare 10min toppen og sette ut en annonse der, det burde jo være mulig å ta seg tid til det, men så vet jeg ikke hvor travelt faren din har det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...