Gå til innhold
Hundesonen.no

2012


Ia

  

46 stemmer

  1. 1.

    • Jeg tror det er noe tull, rett og slett!
    • Jeg vet ikke helt... Med global oppvarming og alle krigene i verden, kan vel jordas befolkning gå under når som helst?
    • Antageligvis kommer jorda til å gå under en gang, men jeg tror ikke et på grunn av en kalender.
    • Jeg tror på det, men jeg freaker ikke ut for det! Jeg nyter livet så godt jeg kan nå, jeg har antageligvis bare noen få år igjen!
    • PANIKK!


Recommended Posts

Hvorfor er det ikke snakk om 21. desember 02? I så fall skulle vi jo alle vært døde (kanskje vi ER det, men hjernen vår kødder med oss)?! :):P

Edit: Eh, LESE før man holder kjeft? :D

Hihihi, sliten? :D

Men interessant tanke da! Kanskje det allerede HAR skjedd noe? Ett eller annet klokt hode (ikke mitt...) sa en gang at det eneste du kan være sikker på er at DU SELV eksisterer. Alt annet kan være bare i ditt hode. Du eksisterer, men gjør verden rundt deg?

Jeg kødda litt med hodet på en elev jeg hadde for et par år siden (litt "useriøse" timer en gang i uka), spurte henne om hun virkelig trodde at hun var på skolen nå. Kanskje hun egentlig sto i et hjørne og siklet på rommet sitt på ett eller annet hjem for meget psykisk syke? Kanskje hjernen hennes gikk i loop sånn at hun gjenopplevde samme dagen igjen og igjen og bare trodde at det ikke var sånn. Hun lo først, men etterhvert ble hun litt flakkende i blikket så jeg fant ut at det var best å gi meg... Uka etter fortalte hun at hun hadde tenkt veldig mye på det og at hun tom hadde hatt mareritt om natta! Det er læreren sin det tenker jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ammetåke?

Jeg er enig med Argyros jeg.. men kanskje vi dør litt hvert år?

Hehe, kanskje det ja.. :P

Hihihi, sliten? :D

Men interessant tanke da! Kanskje det allerede HAR skjedd noe? Ett eller annet klokt hode (ikke mitt...) sa en gang at det eneste du kan være sikker på er at DU SELV eksisterer. Alt annet kan være bare i ditt hode. Du eksisterer, men gjør verden rundt deg?

Jeg kødda litt med hodet på en elev jeg hadde for et par år siden (litt "useriøse" timer en gang i uka), spurte henne om hun virkelig trodde at hun var på skolen nå. Kanskje hun egentlig sto i et hjørne og siklet på rommet sitt på ett eller annet hjem for meget psykisk syke? Kanskje hjernen hennes gikk i loop sånn at hun gjenopplevde samme dagen igjen og igjen og bare trodde at det ikke var sånn. Hun lo først, men etterhvert ble hun litt flakkende i blikket så jeg fant ut at det var best å gi meg... Uka etter fortalte hun at hun hadde tenkt veldig mye på det og at hun tom hadde hatt mareritt om natta! Det er læreren sin det tenker jeg! :)

:D FY - så slem du var!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kan komme "jordagårunder salg" i desember da? Men en positiv ting med at jorda går under da, og ikke i år er at jeg jobber julaften i 2012. Så da slipper jeg det...

oh oh! Jeg vil på salg! Da kan jeg bruke alle pengene jeg har uten å tenke på at jeg ikke har råd til å betale regningene jeg skulle fått en mnd senere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayane har da tenkt såpass at de lar nordmennene bli, et av verdens rikeste land kan da ikke forsvinne!

Man får heller sende de som ikke har det noe bra her til en annen planet med masse "friskt gress" :D

Så blir det litt mindre mennesker på denne kloden, så jorden får reparert seg litt.. uff lurer virkelig på hvordan jorden hadde reagert om halvparten av dens befolkning bare forsvant!

Skjønte egentlig ikke helt hvorfor du hadd sitert meg, så om det var ett eller annet du mente å kommentere som du vil ha en reaksjon fra meg på så må du prøve en gang til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh oh! Jeg vil på salg! Da kan jeg bruke alle pengene jeg har uten å tenke på at jeg ikke har råd til å betale regningene jeg skulle fått en mnd senere! :D

Eller så kan vi gå for 3 mnds betalingsutsettelse! :) Men litt kipt om det viser seg at Mayaene IKKE har rett da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh oh! Jeg vil på salg! Da kan jeg bruke alle pengene jeg har uten å tenke på at jeg ikke har råd til å betale regningene jeg skulle fått en mnd senere! :D

Eller så kan vi gå for 3 mnds betalingsutsettelse! :)Men litt kipt om det viser seg at Mayaene IKKE har rett da...

Nirm da, du må lære deg å tenke positivt. Selvfølgelig går jorda under! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...