Gå til innhold
Hundesonen.no

Mossetreff i morgen?


Blondiemamma

Recommended Posts

hehehe... jeg fant utt at eks samboeren min ikke var så teit alikevel :frantics::icon_redface:

Åja :whistle: hehe Er det han jeg har møtt? Koselig iallefall.. Grattis :innocent:

Men uansett, jeg skal prøve å rekke det i morgen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :whistle: hehe Er det han jeg har møtt? Koselig iallefall.. Grattis :icon_redface:

Men uansett, jeg skal prøve å rekke det i morgen:D

Niks du har ikke møtt han.. men jeg la ut bilder av han på FB her om dagen under "gamle bilder" :aww::frantics:

Viktoria_ ja du må ta med begge.. Håper de ikke blir skremt av Blondie, for hun ser mer ut som en isbjørn enn en hund om dagen :innocent:

Edit: Bussen herfra går 10.56, så da er jeg i ved nedparken 11.18.. Kommer dere å møter meg da eller?

Edit2: Bussen stopper i selve Moss, så da må vi gå opp til nesparken, så da går det jo noen minutter der også :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks du har ikke møtt han.. men jeg la ut bilder av han på FB her om dagen under "gamle bilder" :frantics::whistle:

Viktoria_ ja du må ta med begge.. Håper de ikke blir skremt av Blondie, for hun ser mer ut som en isbjørn enn en hund om dagen :icon_redface:

Haha, det skal nok gå bra :innocent: Vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du milde makaroni for et vær! :icon_redface: Jeg har fått melding av Victoria at hun ikke kommer, så om ingen andre helt sikket dukker opp, så tror jeg jammen vi avlyser også... Om det ikke er måket der borte så tror jeg Blondie kommer til å forsvinne i snømengdene :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sham tok med seg Tassen og kom en tur hit. Så Blondie og Tass har i hvertfall fått lekt litt sammen... men som den primadonnaen Blondie er så løp hun å stelte seg i ly under en trapp i stedenfor å leke.... :D men litt lek å moro ble det da :D

hehe så sannelig :D Det var så koselig så :D Det får vi gjøre flere ganger vettu :D

Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær :D hahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...