Tøfflus Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Oppretter en tråd allerede nå jeg, siden JeanetteH har tilbudt seg å pøse på med resultater fortløpende direkte fra åstedet. Men det betyr at ALLE som er der MÅ finne henne og melde fra om alle resultater slik at vi hjemmesittere får oppdateringer *smil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Oppretter en tråd allerede nå jeg, siden JeanetteH har tilbudt seg å pøse på med resultater fortløpende direkte fra åstedet. Men det betyr at ALLE som er der MÅ finne henne og melde fra om alle resultater slik at vi hjemmesittere får oppdateringer *smil* Gjelder bare lørdag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Jeg kan fikse endel for søndag, om tlf min er villig Jeg går forresten i grå dressjakke og høres sikkert på mange meter. Hvis noen føler for å hilse på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Lykke til alle sammen! Dumt jeg ikke kunne, ville stilt i LP, JH og NKKUs årsmøte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Betty ble BIR - BIG og BEST IN SHOW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Betty ble BIR - BIG og BEST IN SHOW Fy søren, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Håper at noen kan titte innom ring 11 på lørdagen, for der er det ei frøken fra oss som skal stilles (debut)... Hun er visst siste tispe i Åpen klasse (tror nr hennes var 0523, men er ikke 100% sikker). Edit: Da utgår det visstnok. Det er meldt ett forferdelig uvær fra Arendal og opp til Bø, så da blir de hjemme istedet. Og jeg skjønner de så veldig godt, for det er ikke noe moro å kjøre i møkkavær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Any second now! så BRAKER det løs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 *sitter med snuten klistret til PC skjermen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 2 sonenbelgere har gjort det STEIKE bra idag i Bø... Gjør regne med at det blir oppdatering fra dem selv Gratulerer jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 2 sonenbelgere har gjort det STEIKE bra idag i Bø... Gjør regne med at det blir oppdatering fra dem selv Gratulerer jenter! Dårlig gjoooooooort! Men, gratulerer på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Hallo??? Hvordan har det gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Betty ble BIR - BIG og BEST IN SHOW Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Betty ble BIR - BIG og BEST IN SHOW :aww: 2 sonenbelgere har gjort det STEIKE bra idag i Bø... Gjør regne med at det blir oppdatering fra dem selv Gratulerer jenter! Weeee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Har fått første resultat fra oppdretteren min nå. Oliver sin halvsøster, Nellyvill's Easy Joy "Dropse" vant unghundklassen på 8 stk. med ck. Dommeren hadde sagt at han ville kjøpe henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Har fått første resultat fra oppdretteren min nå. Oliver sin halvsøster, Nellyvill's Easy Joy "Dropse" vant unghundklassen på 8 stk. med ck. Dommeren hadde sagt at han ville kjøpe henne! Men det skjønner jeg jo, hun er jo nyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Men det skjønner jeg jo, hun er jo nyydelig Ja! Og ikke nok med det, hun ble jammen beste tispe med CERT og CACIB også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 2 sonenbelgere har gjort det STEIKE bra idag i Bø... Gjør regne med at det blir oppdatering fra dem selv Gratulerer jenter! Jeg vet, jeg vet Grattis på forskudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Ja! Og ikke nok med det, hun ble jammen beste tispe med CERT og CACIB også! Så bra Jeg vet, jeg vet Grattis på forskudd Åå jeg vil å vite Men gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Nå synes jeg det går skikkelig treigt med de såkalte oppdateringene... *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Jeg vet, jeg vet Grattis på forskudd Jeg å vet Jeg vet til og med ett par andre i gruppe 1 som er fornöyde jeg! Ja selv en i lp som er strålende fornöyd med innsattsen Gratulerer enda en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Jeg å vet Jeg vet til og med ett par andre i gruppe 1 som er fornöyde jeg! Ja selv en i lp som er strålende fornöyd med innsattsen Gratulerer enda en gang! Jeg og vil vite! Kan ikke du be de fornøyde gi Jeanette et spark i r...n å oppdatere her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Kan ikke du be de fornøyde gi Jeanette et spark i r...n å oppdatere her? Tror de fortsatt henger rundt i Bö jeg... Men jeg sender avgårde en sms om at Jeanette skal sette liv og lemmer på spill i väret for å oppdatere oss *flir* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Grattis til Dropse! Jeg vil ha flere resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar