Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK, BØ 20-21/2-10

Tøfflus

Recommended Posts

Skrevet

Gratulerer med alle resultater. Men jeg lurer fælt - er det virkelig nødvendig med så mye hemmelighetskremmeri rundt resultatene? Kan ingen bare legge ut det de vet, eller MÅÅÅ man absolutt legge ut sine egne resultater?? :frantics:

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke si det? :frantics: Er det en uskreven regel jeg ikke har fått med meg? Hadde blitt smigret om noen la ut gode resultater for meg (ikke at jeg har noe å skryte av gjennom tidene :P).

Skrevet

Har fått første resultat fra oppdretteren min nå. Oliver sin halvsøster, Nellyvill's Easy Joy "Dropse" vant unghundklassen på 8 stk. med ck. :frantics: Dommeren hadde sagt at han ville kjøpe henne!

Gratulerer til nydelige Dropse.

Og alle andre som er fornøyde.

Guest Belgerpia
Skrevet

2 sonenbelgere har gjort det STEIKE bra idag i Bø...

Gjør regne med at det blir oppdatering fra dem selv :frantics:

Gratulerer jenter!

Nå skal jeg bare nevne at det på NKK Bø var påmeldt hele 31 tervueren og 18 groenendael.

Og da har jeg tenkt å skryte på meg at poden (altså Noah) ble 3. beste hannhund - blant 16 påmeldte hanner (jeg vet at minst to ikke møtte), men jeg synes det er bare allikevel jeg.... så det sååååååå.

Belger nummer 2 som gjorde det bra men ikke heilt i toppen var Carina sin Cane - han ble 2. beste hannhund med Cacib (junior ble beste hannhund) og det var KUN de to som fikk CK av dommeren. Det var totalt 8 hannhunder.

Og så har jeg tenkt å ta rennafart å blåse i om eier har lyst til å skryte selv - jeg gratulerer ElinT og Imagecopy Flying Finish aka Supra med gran slam i dag blant 31 terver. Ck, Cert, Beste Tispe, Cacib og BEST I RASEN!

Jeg forbeholder meg - som oppdretter - retten til skryte hemningsløst av vakre vakre Supra uten eiers samtykke.

Med samtykke skal jeg også gratulere Tone og N Uch Chac Mool Sundown Dancer med CK, 1BTK, Cacib og BIR på groenendael.

Dessverre så ikke dumme gruppedommermannen damenes skjønnhet :P

Dette var en kanondag, og jeg er evig takknemlig for snille sjåføren som hadde lyst å ha meg og Noah'n min i bilen i snøyføyka.... jiiiiiihaaaaaaa

Skrevet

Masse grattis til ElinT og fineste Supra - og Stitchepitcen sender en suss til verdens vakreste mamma :frantics:

Gratulerer til alle andre som er fornøyd med dagen :P

Skrevet

Wow Grattis til ElinT og Supra! Det må være fantastisk moro! Gratulerer til andre bra belgerresultater og bernerresultater også. :frantics:

Guest Snusmumrikk
Skrevet

Nå skal jeg bare nevne at det på NKK Bø var påmeldt hele 31 tervueren og 18 groenendael.

Og da har jeg tenkt å skryte på meg at poden (altså Noah) ble 3. beste hannhund - blant 16 påmeldte hanner (jeg vet at minst to ikke møtte), men jeg synes det er bare allikevel jeg.... så det sååååååå.

Belger nummer 2 som gjorde det bra men ikke heilt i toppen var Carina sin Cane - han ble 2. beste hannhund med Cacib (junior ble beste hannhund) og det var KUN de to som fikk CK av dommeren. Det var totalt 8 hannhunder.

Og så har jeg tenkt å ta rennafart å blåse i om eier har lyst til å skryte selv - jeg gratulerer ElinT og Imagecopy Flying Finish aka Supra med gran slam i dag blant 31 terver. Ck, Cert, Beste Tispe, Cacib og BEST I RASEN!

Jeg forbeholder meg - som oppdretter - retten til skryte hemningsløst av vakre vakre Supra uten eiers samtykke.

Med samtykke skal jeg også gratulere Tone og N Uch Chac Mool Sundown Dancer med CK, 1BTK, Cacib og BIR på groenendael.

Dessverre så ikke dumme gruppedommermannen damenes skjønnhet :frantics:

Dette var en kanondag, og jeg er evig takknemlig for snille sjåføren som hadde lyst å ha meg og Noah'n min i bilen i snøyføyka.... jiiiiiihaaaaaaa

Wee! Gratulerer alle sammen! Så moro :P Du vil ikke si noe om hvordan det gikk med damene i LP også?

Skrevet

Dessverre så ikke dumme gruppedommermannen damenes skjønnhet :frantics:

Fantastisk bra - gratulerer til dere alle! :P

Skrevet

Vi fikk storcert'et på juniorhannen vi hadde med, gamlefar ble beste veteran i rasen og jommen denget han ikke alle andre og ble BIS VETERAN i dag :P !! :P:frantics::P

Susanne

Skrevet

Steike meg for en gjeng da, så mye flotte resultater *smil*

ElinT og Supra, 2ne og Dina, all the way to the top, flinke jenter det *smil*

Carina og Cane, dæven det er lukrativt for dere å være på østover-tur, hva dere har hanket inn av både cert og cacib her nede, også på en bruksgutt da gitt *smil*

SusanneL med både storcert og BIS-veteran. Jeg smelter av veteranen jeg, deilig med flotte, velholdte gamlinger *smil*

Og grattis til alle andre som er fornøyd *smil*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...