Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK, BØ 20-21/2-10


Tøfflus

Recommended Posts

Skrevet

Gratulerer med alle resultater. Men jeg lurer fælt - er det virkelig nødvendig med så mye hemmelighetskremmeri rundt resultatene? Kan ingen bare legge ut det de vet, eller MÅÅÅ man absolutt legge ut sine egne resultater?? :frantics:

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke si det? :frantics: Er det en uskreven regel jeg ikke har fått med meg? Hadde blitt smigret om noen la ut gode resultater for meg (ikke at jeg har noe å skryte av gjennom tidene :P).

Skrevet

Har fått første resultat fra oppdretteren min nå. Oliver sin halvsøster, Nellyvill's Easy Joy "Dropse" vant unghundklassen på 8 stk. med ck. :frantics: Dommeren hadde sagt at han ville kjøpe henne!

Gratulerer til nydelige Dropse.

Og alle andre som er fornøyde.

Guest Belgerpia
Skrevet

2 sonenbelgere har gjort det STEIKE bra idag i Bø...

Gjør regne med at det blir oppdatering fra dem selv :frantics:

Gratulerer jenter!

Nå skal jeg bare nevne at det på NKK Bø var påmeldt hele 31 tervueren og 18 groenendael.

Og da har jeg tenkt å skryte på meg at poden (altså Noah) ble 3. beste hannhund - blant 16 påmeldte hanner (jeg vet at minst to ikke møtte), men jeg synes det er bare allikevel jeg.... så det sååååååå.

Belger nummer 2 som gjorde det bra men ikke heilt i toppen var Carina sin Cane - han ble 2. beste hannhund med Cacib (junior ble beste hannhund) og det var KUN de to som fikk CK av dommeren. Det var totalt 8 hannhunder.

Og så har jeg tenkt å ta rennafart å blåse i om eier har lyst til å skryte selv - jeg gratulerer ElinT og Imagecopy Flying Finish aka Supra med gran slam i dag blant 31 terver. Ck, Cert, Beste Tispe, Cacib og BEST I RASEN!

Jeg forbeholder meg - som oppdretter - retten til skryte hemningsløst av vakre vakre Supra uten eiers samtykke.

Med samtykke skal jeg også gratulere Tone og N Uch Chac Mool Sundown Dancer med CK, 1BTK, Cacib og BIR på groenendael.

Dessverre så ikke dumme gruppedommermannen damenes skjønnhet :P

Dette var en kanondag, og jeg er evig takknemlig for snille sjåføren som hadde lyst å ha meg og Noah'n min i bilen i snøyføyka.... jiiiiiihaaaaaaa

Skrevet

Masse grattis til ElinT og fineste Supra - og Stitchepitcen sender en suss til verdens vakreste mamma :frantics:

Gratulerer til alle andre som er fornøyd med dagen :P

Skrevet

Wow Grattis til ElinT og Supra! Det må være fantastisk moro! Gratulerer til andre bra belgerresultater og bernerresultater også. :frantics:

Guest Snusmumrikk
Skrevet

Nå skal jeg bare nevne at det på NKK Bø var påmeldt hele 31 tervueren og 18 groenendael.

Og da har jeg tenkt å skryte på meg at poden (altså Noah) ble 3. beste hannhund - blant 16 påmeldte hanner (jeg vet at minst to ikke møtte), men jeg synes det er bare allikevel jeg.... så det sååååååå.

Belger nummer 2 som gjorde det bra men ikke heilt i toppen var Carina sin Cane - han ble 2. beste hannhund med Cacib (junior ble beste hannhund) og det var KUN de to som fikk CK av dommeren. Det var totalt 8 hannhunder.

Og så har jeg tenkt å ta rennafart å blåse i om eier har lyst til å skryte selv - jeg gratulerer ElinT og Imagecopy Flying Finish aka Supra med gran slam i dag blant 31 terver. Ck, Cert, Beste Tispe, Cacib og BEST I RASEN!

Jeg forbeholder meg - som oppdretter - retten til skryte hemningsløst av vakre vakre Supra uten eiers samtykke.

Med samtykke skal jeg også gratulere Tone og N Uch Chac Mool Sundown Dancer med CK, 1BTK, Cacib og BIR på groenendael.

Dessverre så ikke dumme gruppedommermannen damenes skjønnhet :frantics:

Dette var en kanondag, og jeg er evig takknemlig for snille sjåføren som hadde lyst å ha meg og Noah'n min i bilen i snøyføyka.... jiiiiiihaaaaaaa

Wee! Gratulerer alle sammen! Så moro :P Du vil ikke si noe om hvordan det gikk med damene i LP også?

Skrevet

Nå skal jeg bare nevne at det på NKK Bø var påmeldt hele 31 tervueren og 18 groenendael.

Og da har jeg tenkt å skryte på meg at poden (altså Noah) ble 3. beste hannhund - blant 16 påmeldte hanner (jeg vet at minst to ikke møtte), men jeg synes det er bare allikevel jeg.... så det sååååååå.

Belger nummer 2 som gjorde det bra men ikke heilt i toppen var Carina sin Cane - han ble 2. beste hannhund med Cacib (junior ble beste hannhund) og det var KUN de to som fikk CK av dommeren. Det var totalt 8 hannhunder.

Og så har jeg tenkt å ta rennafart å blåse i om eier har lyst til å skryte selv - jeg gratulerer ElinT og Imagecopy Flying Finish aka Supra med gran slam i dag blant 31 terver. Ck, Cert, Beste Tispe, Cacib og BEST I RASEN!

Jeg forbeholder meg - som oppdretter - retten til skryte hemningsløst av vakre vakre Supra uten eiers samtykke.

Med samtykke skal jeg også gratulere Tone og N Uch Chac Mool Sundown Dancer med CK, 1BTK, Cacib og BIR på groenendael.

Dessverre så ikke dumme gruppedommermannen damenes skjønnhet :frantics:

Dette var en kanondag, og jeg er evig takknemlig for snille sjåføren som hadde lyst å ha meg og Noah'n min i bilen i snøyføyka.... jiiiiiihaaaaaaa

Fantastisk bra - gratulerer til dere alle! :P

Skrevet

Vi fikk storcert'et på juniorhannen vi hadde med, gamlefar ble beste veteran i rasen og jommen denget han ikke alle andre og ble BIS VETERAN i dag :P !! :P:frantics::P

Susanne

Skrevet

Steike meg for en gjeng da, så mye flotte resultater *smil*

ElinT og Supra, 2ne og Dina, all the way to the top, flinke jenter det *smil*

Carina og Cane, dæven det er lukrativt for dere å være på østover-tur, hva dere har hanket inn av både cert og cacib her nede, også på en bruksgutt da gitt *smil*

SusanneL med både storcert og BIS-veteran. Jeg smelter av veteranen jeg, deilig med flotte, velholdte gamlinger *smil*

Og grattis til alle andre som er fornøyd *smil*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...