PsychoLynx Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2010 Ett åtte tall? Tror jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2010 Jeg stemmer osgå for et åtte tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2010 Ett åtte tall? Helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2010 Jeg er en av fem like brødre. De andre går rundt i all slags vær. Jeg følger dem rundt der jeg sover i mørket, venter på at de kaller på meg ved kriser. Hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2010 Jeg er en av fem like brødre. De andre går rundt i all slags vær. Jeg følger dem rundt der jeg sover i mørket, venter på at de kaller på meg ved kriser. Hva er jeg? Ett reservedekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2010 Ett reservedekk? Riktig Din tur igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2010 Riktig Din tur igjen Ok Hva er for mye for en, akkurat passe for to, men ikke noe for tre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 17. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2010 Ok Hva er for mye for en, akkurat passe for to, men ikke noe for tre? Grandis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2010 Tandemsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2010 Ekteskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2010 2-seters Flintstonesbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2010 stemmer for ekteskap jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stripa Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2010 en toseters sofa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 18. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2010 for noen svar! Likte grandisen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stripa Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Jeg vet jeg vet, men jeg kan ikke si det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Spurte mannebeinet og Grandis var hans første svar også Men han var skeptisk til at èn egentlig var nok til to mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Jeg vet jeg vet, men jeg kan ikke si det.. Jo skriv det! Kjedelig når man aldri kommer videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Ingen som har rett ennå men både Grandiosa og ekteskap er jo veldig bra svart Kunne like godt vært det. Stripa: Hvorfor kan du ikke si det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stripa Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Fordi jeg jukset meg fram til svaret Og det skal man vel ikke gjøre, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Nå har jeg også juksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stripa Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Hihi, vi er noen fælinger Jeg synes ikke svaret var noe bra jeg, jeg klarer fint å ha noe sånt både for en , to og tre og flere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Hihi, vi er noen fælinger Jeg synes ikke svaret var noe bra jeg, jeg klarer fint å ha noe sånt både for en , to og tre og flere.... Enig... Synes at ekteskap var et mye bedre svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Hihi! Er lov å være litt fæl og utålmodig innimellom Syns egentlig alle svarene vi har kommet med var bedre enn det riktige svaret jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Hihi! Er lov å være litt fæl og utålmodig innimellom Syns egentlig alle svarene vi har kommet med var bedre enn det riktige svaret jeg Det synes jeg også så derfor røper jeg svaret. Så kan førstemann som gidder legge ut en ny gåte:ahappy: Svaret er: Hemmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2010 Hva slags farge er det på denne grimen? (Det er vel lov med sånne og? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar