Gå til innhold
Hundesonen.no

Nemi des Champs du Trêfle - Tervueren


Fjollebolle

Recommended Posts

Da var det vel på tide at Nemi fikk sin egen tråd her :) Hun er en belgisk fårehund tervueren, født 1. desember 2009 som eies sammen med min mor. Tøtten kom lørdag og brukte ikke lang tid på å gjøre seg husvarm, hun er en frekk og freidig liten frøken som jeg tror det skal bli mye moro med fremover. Så langt går ting riktig bra, hun syns det er stor stas med "storebror" Luno, og han syns hun er en alldeles fascinerende liten sak, han imponerer meg også med hvor flink og forsiktig han er med henne. Gleder meg til fortsettelsen med begge to :D

Her kommer en liten billedspam av det lille trollet ;):

Nesten 10 uker:

4338007220_23a3792eee_o.jpg

4337263177_76043324f1_o.jpg

10 uker:

4344294304_ed5ed534c3_o.jpg

4343557595_927e4a5c2f_o.jpg

4344294558_836e32c61c_o.jpg

4343558037_e2c3782c0c_o.jpg

4344294818_aa9d3aee5b_o.jpg

4343558363_f35f5af757_o.jpg

4344294862_ff3a754006_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi elsker terv-bebiser! Gratulerer så mye Eliandrea! Denne lille jenten skal bli en fryd å følge med på!

Gleder meg til å treffe henne snart!

*knipe ekstra masse på*

Tusen takk :) Får vi se om ikke vi får lurt deg og Gigi'en ut her kommende uke, hun er så god med valper at hun nok pent blir nødt til å være sosialiseringstante :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal iallfall ikke stikke nesen i pelsen hennes, eller kose på valpemagen, eller studere de småååååå potene og nesen, og, og... når jeg får se henne :D:)

Hun er helt utrolig nydelig, og høres ut som en herlig frøken ;)

Edit: Regner heller ikke med å få noen fine merker etter skarpe valpetenner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fysj så ekkel... :P :P

Tror jeg må holde meg unna Myrbø frem til hun er langbeint og usymmetrisk unghund som ikke henger helt rett sammen :P

Hihi takk :D

Og så kan du da trekke et lettelsens sukk over at Myrbø ikke starter opp igjen helt enda ;)

Så får jeg la være å si at du heller får gjemme deg om hun skal sosialiseres litt på Manger :P

Grattis, hun var jo helt bedååårende! :D:P:lol::D

Tuusen takk, søt og frekk ;) ;)

Ååå, så utrolig SØT! ;) Gratulerer så mye!

Takk :D

Jeg skal iallfall ikke stikke nesen i pelsen hennes, eller kose på valpemagen, eller studere de småååååå potene og nesen, og, og... når jeg får se henne :P:)

Hun er helt utrolig nydelig, og høres ut som en herlig frøken :P

Edit: Regner heller ikke med å få noen fine merker etter skarpe valpetenner :lol:

:lol:

Tusen takk, og klart "tante" må komme og hilse på snart! (Kan ellers bekrefte at hun har veeeldig deilig pels å borre ansiktet ned i :P Bare pass på hestehalen ;)) Og selvfølgelig tygger hun ikke på hender, neser eller lepper! :) Ei heller har de små potene skarpe klør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi takk :lol:

Og så kan du da trekke et lettelsens sukk over at Myrbø ikke starter opp igjen helt enda ;)

Så får jeg la være å si at du heller får gjemme deg om hun skal sosialiseres litt på Manger :blink:

Hmmm da får jeg bare ehhh kvinne meg opp og prøve å tenke at hun er fryktelig ekkel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med et sånt uttrykk slipper man unna med det meste :lol:

Grattis med nydelig liten tervtott :blink:

Tusen takk, og hun vet å utnytte det trollet.. Sitter man på gulvet labber hun frem, legger hodet riktig så søtt på skakke og seeer på deg, før hun plutselig henger enten i underleppen eller hestehalen! :)

Hmmm da får jeg bare ehhh kvinne meg opp og prøve å tenke at hun er fryktelig ekkel ;)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Æsj, man får ikke litt lyst på hundevalp engang! KJEMPESTYGG!

Neida, kjempeutroligmegasøt! :D :D

Litt sent, men tusen takk =)

Da tenkte jeg å oppdatere tråden litt siden nurkeliten er hele 3 måneder i dag (eller i går siden klokken nettopp har sneket seg over midnatt :)) Det går strålende med henne og Luno, han er store helten, og er riktig så flink og forsiktig med henne (får prøve å legge inn en liten videosnutt eller to under av det og fra besøk av "tante" Gigi til Roma her på sonen). Så mye mer er det vel ikke å si enn at jeg fortsatt er like kvalmende forelsket og syns det er helt herlig med to hunder igjen :blink:

3 måneder:

4383396766_9851e1115c_o.jpg

4382636993_63aa910c83_o.jpg

4383396642_7b2d7aa26e_o.jpg

Ikke helt vellykket forsøk på å ta bilde av begge trollene:

4383397322_986a6fba33_o.jpg

*kremt*:

4382638197_2aa9294bba_o.jpg

Og ett fra en halv uke siden:

4370548115_1f4706fc36_o.jpg

Så noen videoer:

Nemi og Luno:

Nemi og Gigi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hun var jo ikke blitt det grann styggere :D At det går å være sååååå søøøt *også litt kvalmende forelsket* :D

Hihi, tusen takk snille du! :D Nemi hilser hun gjerne vil ha både tante og Rina på besøk snart (så får vi se om barracudatennene kurerer deg for forelskelsen, hun ser atskillig mer uskyldig ut på bilder enn hun er i virkeligheten :blink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...