Gå til innhold
Hundesonen.no

Iphone


PsychoLynx

Recommended Posts

Har kjøpt meg en Sony Ericsson c905 jeg, og kan gjøre omtrent alt det dere med aiiiiifååååooon (:)) kan. Har lastet ned facebook, twitter, flickr applikasjoner så jeg har alt jeg bruker lett tilgjengelig og driver og jobber med å få e-posten min fra g-mail rett inn på telefonen..

I tillegg har jeg et veldig greit mobilkamera som er minst(!) like bra som det 3år gamle kompaktkameraet jeg hadde liggende og ga bort nylig da jeg fikk telefonen. 8,1mpx, xenon-blitz (kraftige greier på en mobil skal jeg si deg!) og masse funksjoner og grei videofunksjon i tillegg.

Bilder og slikt sender jeg rett over til flickr og facebook;

4344012604_f3f4e36d03.jpg

og vips er de på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du atte, det kan jo omtrent alle mobiler i dag? :D iPhone er iPhone - det er en iPod, safari-browser, app-basert touch-mobil hvor du har stor valgfrihet, rent sett bort fra mangelen på å kunne ha flere programmer åpen samtidig. iPhone er en egen sær liten pakke som man lett kan lære seg å like. Muttern har iPhone som jeg låner i ny og ne, den er knallgod å ha hvis man sitter på verdens kjedeligste forelesning med en tysk professor som snakker gebrokkent norsk - men på fjelltur er den vel heller upraktisk :) Vil klassifisere den som en urban elektronisk duppeditt man - hvis lysten er stor nok og hvis pengboka er stor nok - uten problemer kan kjøpe seg og i så tilfelle kommer til å kose seg med. It's just a matter of what one wants.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok Iphone frelst, eller generellt Apple. Sitter nå med Macbook og Iphone, og syns generellt alt har blitt enklere av det jeg driver med.

Jeg bruker enkelte av programmene på Iphone på jobb, noe som forenkler mye faktisk. Jeg har fått GPS som funker Europe Navigation, itranslate, trafikk, converter og en ting jeg har blitt avhengig av: AppBox Pro der man har alt fra spill, lommelykt til menstrasjone syklus :)

Nå lastet jeg faktisk opp Sleep Cycle også, den kan sikkert være grei å ha siden jeg jobber turnus.

Eller så er det slik at alle i famillien min har Iphone så vi deler ganske mye både fra App store og når vi sender ting. Mye på farten i verden hele famillien også dermed mye kontakt med hverandre på mail.

Høres ut som jeg bruker den ekstremt mye, men jeg klarer meg faktisk med Italk small. Men jeg er også den heldig vinner av en Iphone uten binding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg lurer på om iPod touch kan være greit alternativ ?

Siden flere skriver at iPhone egner seg mest til alt annet enn å være mobil ..he he he he

Vurderer å kjøpe iPod men skulle gjerne hatt mulighet for å benytte mobil bredbåd på den når jeg eks er på hytta slik at jeg kommer på nett. Noen som vet om dette funker ? Eller andre dingser som kan oppfylle dette kravet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger å kjøpe en feik Ipod med 16GB hardisk. En til meg selv og en til gubben :) Da kan jeg legge over filmer, lydbøker og masse musikk så jeg klarer meg fint hvis jeg må være uten internett (siden jeg har raskt nett på mobiltelefonen min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...