Gå til innhold
Hundesonen.no

Blandingshunder

Anne

Recommended Posts

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Syns egentlig ikka at noen var så flotte jeg ... Hvorfor skal de blande alle raser med puddel da?

Gi meg en dobermann krysset med puddel... DET vil jeg se!

edit:

Det VAR jo en dobermann puddel der!! hoho, den var lættis :lol:

Skrevet
Syns egentlig ikka at noen var så flotte jeg ... Hvorfor skal de blande alle raser med puddel da?

Gi meg en dobermann krysset med puddel... DET vil jeg se!

Her er en til

Edit: Tok vekk bildet.

Skrevet

Den pomchi var jo søt da. Men jeg er imot bevisst avl på bl hunder så jeg støtter ikke oppdretterne av den blandingen akkurat.

Selv skulle jeg likt å se en planding av chihuahua og Gran Danois :lol:

Skrevet

Mange kule hunder der da.. og navn.

Likte den goldendoodle jeg. den var søt :D

Om dere går lengre ned på siden og trykker på mutt photos eller noe sånt, også nr1 så er det mange forskjellige blandinger, blant annet groendael og chow. :lol:

Skrevet
*spy*

Ingen som tenker på disse hundenes egenskaper man nødvendigvis blander i samme slengen som man blander utseende???

:lol:

Jo men det går an å like utseendet på dem forde

Skrevet

Tror ikke at hun mente at bl hunder er stygge men at hun ikke liker at folk driver oppdrett av dem.

Det JEG mente var at selv om man er imot avl på dem så kan man si at dem er pene :lol:

Skrevet
der var det jo mange søte hunder da' date=' spesielt labradoodle.. Men jeg er imot bevisst avel på blandingshunder da.[/quote']

Labradoodle drives faktis oppdrett av av flere. Det er en ganke populær "rase" i USA. Den ble først blandet fordi de skulle få en allerig vennelig fører hund :lol:

Skrevet

det er jo vel og bra det da :lol:

at de blir alergivennlige hunder altså ;D

*slått sammen to innlegg,bruk siterings funksjonen. Mod. MonicaT*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...