Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra treffet i dag...

TonjeRA

Recommended Posts

Skrevet

Her kommer en hel haug av bilder fra treffet i dag... Noen bedre enn andre, men dere ser i allefall hvordan vi hadde det... Deltagere var forresten Meg, Armagnac og Wenche89 + samboer'n Øyvind (håper jeg skrev det rett nå?). ;) Ser jeg var rimelig ego på bildene siden det ble mange av Aimee og Kita, var ikke meninga det altså... :icon_confused:

Hele gjengen ute og løper...

IMG_8028.jpg

Aimee prøver å henge med de andre...

IMG_8029.jpg

Ajax baser i snøen

IMG_8031.jpg

Milo fant en liten isbit hun gjerne ville leike med

IMG_8035.jpg

Aimee ute og slenger med labbene :wub:

IMG_8042.jpg

IMG_8048.jpg

Kita kunne vel kanskje ikke sett mer stusselig ut? :aww:

IMG_8043.jpg

Treffets hotte kjærestepar :whistle:

IMG_8049.jpg

Elegante Kita ute og løper i kjent stil! :hmm:

IMG_8057.jpg

IMG_8058.jpg

Aimee og Kita leker :hmm:

IMG_8064.jpg

IMG_8070.jpg

Skrevet

Herlige bilder, hvor på Lørenskog er dette??

Gleder meg til vesle Frost er gammel nok til å bli med på sånne treff!

Ja, veldig hyggelig om du blir med:) I dag møttes vi på fredheim skole som ligger mot losby, så grillet vi ved skullerudstua:)Når snøen blir borte blir det litt bedre så vi kan gå i skogen:)

Gleder meg til og hilse på:icon_confused:

Skrevet

Ja, veldig hyggelig:) Kjempkoselig om det blir med flere:) Trur neste treff blir rndten 14 feb eller siste søndag i feb:) Men jeg oppdaterer alt slikt på min hjemmeside, så hvis du følger med der så får du med deg når det er treff:)

Skrevet

Så fint.. :icon_confused: Da skal jeg følge med på det :hmm: Savner sårt noen turkamerater her til mine ;)

Nå er det sånn at eldste skal opereres i kneet så om jeg kommer så dukker jeg nok opp med yngstemann alene :whistle:

Skrevet

Så fint.. :icon_confused: Da skal jeg følge med på det :hmm: Savner sårt noen turkamerater her til mine ;)

Nå er det sånn at eldste skal opereres i kneet så om jeg kommer så dukker jeg nok opp med yngstemann alene :whistle:

Ja, men hyggelig det også da:) Håper det går bra med den eldste da:) Gleder meg til og hilse på:wub:

Skrevet

Når er egentlig valpis gammmel nok for slike treff? Man trenger jo ikke å gå så langt med henne heller...

Valpisen til søstra mi var 13 uker :whistle: Min var 10 uker på første treffet, men da gikk vi ikke så mye :hmm: Se an litt selv hva knøttet ditt orker :icon_confused:

Skrevet

Det blir nytt teff Søndag 28 Februar. Vi treffes uten for besøksgården ved Losby Gods i enden av Losbyveien i Lørenskog så går vi derfra kl 14.00:) Ta med grillmat, hunder, godt humør og kamera! Jeg håper så mange som mulig blir med:)

PS: Si fra dersom du kommer, slik at vi vet hvor mange vi skal vente på :lol:

Skrevet

Fine bilder! så ut som at Ajax og Kita koste seg litt ekstra ? :)

Nå gleder vi oss masse til neste treff da vi også får vært med :)

Ja, Ajax stooorkosa seg! :lol: Gleder oss masse til du blir med neste gang også:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...