Midas Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Dina har vært syk uken her og det har vært bekymringer, røntgen, zoolac, ris, oppkast, skjelving, feber, diaré og atter bekymringer. Nå har hun kommet seg endel fordi jeg stekte kyllingfilet til henne i dag som hun heldigvis fant ut at hun ville spise. Noen bilder av den bortskjemte lille gullklumpen min som leker med en genial godbitball vi kjøpte til vetten. "Jeg SKAL få deg ut!" "Kom kom lille godbit klump" "Dust...." Stirrekonkurranse med ballen "Kanskje det hjelper hvis jeg spiller hard to get?" "Ikke det nei..."
Mardina Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Åhh, så søt ho er! Fox terriere er nydelige! Og min avdøde hund het også Dina:)
tm100001 Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Den ballen var veldig fin! Vet du merket? Søte, lille Dina God bedring!
bisQuit Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Eg vet Zoo1 butikkene selger den ballen og flere godbit "dispensere" =)
Lola Pagola Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Hahaha festlige bilder, særlig der hun prøver å stirre godbiten ut Herlig! Og guri så lang snute hun har, hun er så søt !!
Midas Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Haha, ja hun har veldig lang snute Den ballen husker jeg ikke helt merket, men den er i sånn myk gummi og skal visstnok være umulig å ødelegge. Det er sånn godbit klump inni som sitter fast, og i andre enden kan du putte inn godbiter. Den er veldig populær her, og Dina ødelegger alle lekene sine, men denne lever i beste velgående enda. Du får kjøpt sånn refill av det som er inni.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar