starlight Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Lenge siden sist, så nå kommer det en Tessa og Vita bildespam!
MarieR Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Kjempefine bilder av nydelige hunder!
Wilma Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Ååå, så stor Vita har blitt! Nydelige begge to!
starlight Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Fine bilder... Takk Kjempefine bilder av nydelige hunder! Takk Ååå, så stor Vita har blitt! :P Nydelige begge to! Hun har blitt stor ja, blir jo snart 2 år Kjempe fine bilder! Takk Vita er VAKKER! Takk (er helt enig så klart ).
siljestokka Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Forutenom Lassie, så er nok det den vakreste langhårete collien jeg har sett =). Vakreste tricoloren i alle fall!
Raksha Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Nydelige. Og Vita er flott! Akkurat sånn jeg liker collien
starlight Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Forutenom Lassie, så er nok det den vakreste langhårete collien jeg har sett =). Vakreste tricoloren i alle fall! Nåh, så koselig sagt da Takk Nydelige. Og Vita er flott! Akkurat sånn jeg liker collien Takk, akkurat sånn jeg liker den også Tror de er rimelig fornøyde begge to med seg selv også forresten
Artemis Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Ååh! Vita er så flott! En sånn elegant fin collie, ikke en ullballcollie! Ellers så synes jeg at størrelsesforskjellen på bildene her og størrelsesforskjellen på avataren din er litt omvendt!
Wilma Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Hun har blitt stor ja, blir jo snart 2 år Haha, sånn går det når sist gang jeg så bilder av henne var på banneren din, og når du la ut valpebilder av henne! Også har jo jeg vært sløv da.
starlight Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Nydelige hunder og bilder Takk Ååh! Vita er så flott! En sånn elegant fin collie, ikke en ullballcollie! Ellers så synes jeg at størrelsesforskjellen på bildene her og størrelsesforskjellen på avataren din er litt omvendt! Takk Vita begynner nesten å bli litt rørt av alle fine kommentarer, hehe. Haha, ja dere sier noe der altså. Burde få fikset den der avataren snart Haha, sånn går det når sist gang jeg så bilder av henne var på banneren din, og når du la ut valpebilder av henne! Også har jo jeg vært sløv da. Hehe, jeg må få byttet ut den der altså
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar