Gå til innhold
Hundesonen.no

negativt å postivit med ditt for?

~Marlene~

Recommended Posts

Det negative med eukanuba er ikke mye, at det må bløtes opp i 10 min før hunden får det. Ikka altid så veldig praktisk når jeg har dårlig til.

Det positive er at hun får fin pels, hvite tenner, fast avføring og alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det positive med Royal? Alt!

Det gir nydelig glansfull pels, hvite tenner, fast avføring og så videre...

Noen ville vel si at det er dyrt? Men jeg er vant til at fôr koster penger, og jeg har en liten hund som ikke spiser mye, pluss at et billigere fôr ikke er et alternativ for meg, så det er helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ingenting negativt med Troll. Pelsen har blitt mye finere etter vi startet på foret. Han har begynt å lagt litt på seg, tennene er fine, avføringen er fin. Å prisen er slettes ikke ille med 360kr for 20 kg (privat forhandler). Buster liker og foret mye bedre enn det forrige han gikk på. Veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som muligens kan være negativt med Royal er prisen, men synes ikke den er så gal. (540kr ca. for 15 kg)

Til gjengjeld for prisen får han blank pels, hvite tenner, bra avføring, ikke like mye promping, slipper å bløte opp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner ikke noe å plukke på Royal jeg da, prisen er høy ja men når jeg får 25% avslag både på katte og hundeforet og ikke minst får hver 6 sekk gratis så er jo ikke det så gale???

hundene får fin pels røyter mindre finne tender(litt tannsten på de små regner jeg med siden det er normalt på små hunder, så da tar jeg bare frem tannskrapen) avføringen er fin. så har ikke noe å klage på.

det med tannsten er jo Tinka og Småen da, ser at begge to får en del tannsten når de har valper, men vetten vår sier at det er helt normalt og hvis jeg klarer det selv så tar jeg det hvis ikke så får vetten overta jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er det nytt? Mistet hundene for et par år siden, og var noen år før det igjen vi var på bilferie utenlands, men da måtte vi kjøre på rødt. Tillegg: Denne veiviseren er veldig fin, og helt klar på at man skal gå på rødt fra Litauen (selv om man kommer gjennom Sverige): https://www.mattilsynet.no/dyr/kjaeledyr/reise-med-kjaeledyr 
    • Hvis det ikke er snakk om import av hund og du krysser grensen med bil så kan en kjøre på grønt så lenge alle papirer og vaksiner er i orden. Kommer du med båt eller fly så skal du kjøre/gå på rødt.
    • Du skal i prinsippet alltid gå/kjøre på rødt inn til Norge.
    • De kjører via Sverige, og har rabies og ormebehandling. Men trenger de å kjøre på rødt ved grenseovergangen til Norge på tilbakereisen?? Finnes det også skjema en kan fylle ut når en reiser med hund mellom EU/EØS land? Finner ingenting på Mattilsynet sine sider.    Takk for hjelp
    • Og så en helt ok dag. Var forberedt på det verste, gitt erfaringer fra stedet vi var på. Fikk fineste adferden tilbudt uten krav. Innfridde samtlige forespørsler. .. lenge. Så skjedde tydligvis noe med ham jeg ikke aner årsaken til, og han begynte stresse og sluttet oppføre seg pent, uten å bli veldig vanskelig heller. La seg pent ned på matten sin for å slappe av i 30 minutter på bussholdeplassen, og begynte ikke flippe før de siste 10, da han ble ufyselig vokal mot to huskyer på andre siden av gaten, nyankomne ventende til holdeplassen og livet og universet og alt. 30 min venting akkurat der, rett oppi en travelt trafikkert vei med mye støy fra tungtransport ble å tøye strikken for mye, altså. Han holdt ut fint i 20 min før han fikk eksistensiell angst av å vente så mye lenger enn han er vant med fra før.  Ikke på sitt mest avslappede, men muttern har gått på skole og lært om former og vinkler og komposisjon og sånn derre der, så vi velger heller det bildet som føles mer behagelig å se på, enn det klønete og keitete som viser hvor flink gutt han kan være, men som ikke lar seg beskjære pent:
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...