Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Flatebyhallen 23-24.jan


Benedicte

Recommended Posts

Grattis med fine resultater!

Noen som vet hvem som kom på toppen i Eliten?

Maren Teien / Amira (bc)

Hege Jhonsen / Kronvallaren Gustav Wasa(bc)

Anne Lise Ytreberg / Kronvallaren Apropos Tigern (bc)

Karin Eilertsen / Graff (bc)

Gørill Nordve / Lucky (bc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer til Birte og Cathrine! Smugkikket litt og det så veldig bra ut!

Og gratulerer til Jorid - du fikk jo opprykk, jo! Supert! Da er det bare å fikse litt sånn "jeg jobber bra når jeg vil"-holdningen, så blir det supert!

Jeg vant faktisk eliteklassen og skaffet meg dermed 10 kvalik-poeng til VM-uttaket! Hadde ambisjoner on topp 10, men hadde aldri trodd jeg skulle vinne denne konkurransen, som hadde 39 påmeldte og godt over 30 startende :thumbs: Fikk ingen 10'ere da... men det var sjendent de var å se idag, så det får være greit. Vi gjorde mye bra og hadde et par små feil, men det meste gikk så og si så bra det kunne, så for meg var det mange 10-ere :blink:

follo%20el%200110.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å skrive før man tenker da :blink: jammen jammen jeg tenkte at det måtte jo være mannen på bildet :P

*ler* Skal jeg fortelle deg noe lurt? Når du har trampet utti med begge beina stå heelt rolig, så du ikke drukner i dressingen *ler* Den søte lille jentungen (hihi begynner å bli stor nå da, men var nå det en gang) til venstre på bildet er Amira. :D

Gratulerer til alle som gjorde det bra i Flatebyhallen! Vi er ganske flinke vi her inne. Jada skryter litt av meg selv å jeg *ler* Både utstilling, ag, bruks, og lp ligger vi gjerne å vaker på toppen. Næh det er artig! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flim fra mitt LP program i flateby. Denne gangen var det delt inn i 3 seksjoner: først fellesøvelser, så fri ved fot, apport dirrigering, så neseprøve (om jeg husker rett...). Deretter ble rekkefølgen snudd, slik at de som hadde mest poeng etter de første seksjonene skulle gå sist, og de med minst poeng først osv... Jeg lå da som nr 8 og startet SENT...!

På filmen ser jeg at det går noen poeng i litt tygging på neseprøve og apport. Det er vanskelig å få vekk, da hun ikke tygger mye, men dytter litt med tynga, slik at det ser værre ut enn det er, men noe må jeg i hvertfall få gjort! Også taper vi litt på noen uroligheter og sjeve momenter i manekeng (stå, sitt og dekk under marsj).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flim fra mitt LP program i flateby. Denne gangen var det delt inn i 3 seksjoner: først fellesøvelser, så fri ved fot, apport dirrigering, så neseprøve (om jeg husker rett...). Deretter ble rekkefølgen snudd, slik at de som hadde mest poeng etter de første seksjonene skulle gå sist, og de med minst poeng først osv... Jeg lå da som nr 8 og startet SENT...!

På filmen ser jeg at det går noen poeng i litt tygging på neseprøve og apport. Det er vanskelig å få vekk, da hun ikke tygger mye, men dytter litt med tynga, slik at det ser værre ut enn det er, men noe må jeg i hvertfall få gjort! Også taper vi litt på noen uroligheter og sjeve momenter i manekeng (stå, sitt og dekk under marsj).

Moro å se film, det ser veldig bra ut altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...