Gå til innhold
Hundesonen.no

Grand danois - Aslan


Anders

Recommended Posts

Efter att ha sett alla fina bilder på era hundar kunde jag inte låta bli att lägga ut lite bilder på min lille buse Aslan. Han blir snart 7 månader (i slutet av januari).

Först från när vi hämtar honom på kenneln:

post-1560-1264198096,6551_thumb.jpg

Hans lilla tass jämfört med min flickväns, Aslan är 3 månader där

post-1560-1264198316,9361_thumb.jpg

Sen lite blandade bilder i mer eller mindre tidsordning:

post-1560-1264198222,0574_thumb.jpgpost-1560-1264198280,0346_thumb.jpgpost-1560-1264198294,0778_thumb.jpgpost-1560-1264198335,5477_thumb.jpgpost-1560-1264198354,6923_thumb.jpgpost-1560-1264198377,729_thumb.jpgpost-1560-1264198395,3833_thumb.jpgpost-1560-1264198418,9458_thumb.jpgpost-1560-1264198444,9196_thumb.jpgpost-1560-1264198507,5253_thumb.jpg

Vi har tagit lite jämförande bilder för att få med hur mycket han växer, kan nämnas att jag själv är två meter lång...

post-1560-1264198544,7686_thumb.jpgpost-1560-1264198564,4055_thumb.jpgpost-1560-1264198653,9331_thumb.jpgpost-1560-1264198700,9423_thumb.jpg

Å växer det gör han iaf.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en herlig hund! Skal si han vokser :wub:

Men må si jeg skvatt da jeg så bildene av deg, for du så brått så kjent ut!

Så dumt, det blev ju inte alls nåt bra resultat...

Pippin: vad står PRT för??

Parson Russell Terrier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en herlig hund! Skal si han vokser :wub:

Men må si jeg skvatt da jeg så bildene av deg, for du så brått så kjent ut!

Parson Russell Terrier

Å än så länge så har han mycket kvar att växa. :-) Men han var 77cm i mankhöjd när vi mätte honom förra veckan så han växer nog inte jättemycket mer på höjden, en dm kanske...men han blir nog en 20-30kg tyngre innan han är klar. :-)

Jag jobbade faktiskt i Bergen i somras, nära Fanan, så du såg kanske mig i somras. Utan hund dock, han var knappt ens född då. :-)

Jag har massor av bilder, men jag har visst inte så mycket minne kvar att utnyttja. Men jag kan kanske ta bort en del bilder på min gamla hund. Dem bilderna ligger väl så långt bak nu att ingen tittar på dem ändå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å än så länge så har han mycket kvar att växa. :-) Men han var 77cm i mankhöjd när vi mätte honom förra veckan så han växer nog inte jättemycket mer på höjden, en dm kanske...men han blir nog en 20-30kg tyngre innan han är klar. :-)

Jag jobbade faktiskt i Bergen i somras, nära Fanan, så du såg kanske mig i somras. Utan hund dock, han var knappt ens född då. :-)

Jag har massor av bilder, men jag har visst inte så mycket minne kvar att utnyttja. Men jag kan kanske ta bort en del bilder på min gamla hund. Dem bilderna ligger väl så långt bak nu att ingen tittar på dem ändå.

Hehe, jeg jobbet med deg på Stend, som assistent. :wub:

Er du ferdig utdannet nå?

Hilsen Marthe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg jobbet med deg på Stend, som assistent. :lol:

Er du ferdig utdannet nå?

Hilsen Marthe :D

Hejsan! :-)

Jobbar du kvar där fortfarande?

Nej, jag har en examen kvar i slutet av februari. Sen så hoppas jag på att vara klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejsan! :-)

Jobbar du kvar där fortfarande?

Nej, jag har en examen kvar i slutet av februari. Sen så hoppas jag på att vara klar.

Jada, jeg jobber der fremdeles, og alt er som før :D Håper å komme inn på veterinærstudiet til høsten, men hvor vet jeg ikke ennå.

Lykke til videre med eksamen og hund :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg jobber der fremdeles, og alt er som før :D Håper å komme inn på veterinærstudiet til høsten, men hvor vet jeg ikke ennå.

Lykke til videre med eksamen og hund :lol:

OK, det går säkert alldeles utmärkt.

Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig han er! Har ei lita GD-tulle selv...:D Blir 11 uker i morra ho da...:lol:

Ja, jag tittade igenom dina bilder igår. Jättefin, inte så stor här i världen än, helt otroligt att de där små sakerna ska bli en kalv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...