Gå til innhold
Hundesonen.no

Grand danois - Aslan

Anders

Recommended Posts

Efter att ha sett alla fina bilder på era hundar kunde jag inte låta bli att lägga ut lite bilder på min lille buse Aslan. Han blir snart 7 månader (i slutet av januari).

Först från när vi hämtar honom på kenneln:

post-1560-1264198096,6551_thumb.jpg

Hans lilla tass jämfört med min flickväns, Aslan är 3 månader där

post-1560-1264198316,9361_thumb.jpg

Sen lite blandade bilder i mer eller mindre tidsordning:

post-1560-1264198222,0574_thumb.jpgpost-1560-1264198280,0346_thumb.jpgpost-1560-1264198294,0778_thumb.jpgpost-1560-1264198335,5477_thumb.jpgpost-1560-1264198354,6923_thumb.jpgpost-1560-1264198377,729_thumb.jpgpost-1560-1264198395,3833_thumb.jpgpost-1560-1264198418,9458_thumb.jpgpost-1560-1264198444,9196_thumb.jpgpost-1560-1264198507,5253_thumb.jpg

Vi har tagit lite jämförande bilder för att få med hur mycket han växer, kan nämnas att jag själv är två meter lång...

post-1560-1264198544,7686_thumb.jpgpost-1560-1264198564,4055_thumb.jpgpost-1560-1264198653,9331_thumb.jpgpost-1560-1264198700,9423_thumb.jpg

Å växer det gör han iaf.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en herlig hund! Skal si han vokser :wub:

Men må si jeg skvatt da jeg så bildene av deg, for du så brått så kjent ut!

Så dumt, det blev ju inte alls nåt bra resultat...

Pippin: vad står PRT för??

Parson Russell Terrier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en herlig hund! Skal si han vokser :wub:

Men må si jeg skvatt da jeg så bildene av deg, for du så brått så kjent ut!

Parson Russell Terrier

Å än så länge så har han mycket kvar att växa. :-) Men han var 77cm i mankhöjd när vi mätte honom förra veckan så han växer nog inte jättemycket mer på höjden, en dm kanske...men han blir nog en 20-30kg tyngre innan han är klar. :-)

Jag jobbade faktiskt i Bergen i somras, nära Fanan, så du såg kanske mig i somras. Utan hund dock, han var knappt ens född då. :-)

Jag har massor av bilder, men jag har visst inte så mycket minne kvar att utnyttja. Men jag kan kanske ta bort en del bilder på min gamla hund. Dem bilderna ligger väl så långt bak nu att ingen tittar på dem ändå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å än så länge så har han mycket kvar att växa. :-) Men han var 77cm i mankhöjd när vi mätte honom förra veckan så han växer nog inte jättemycket mer på höjden, en dm kanske...men han blir nog en 20-30kg tyngre innan han är klar. :-)

Jag jobbade faktiskt i Bergen i somras, nära Fanan, så du såg kanske mig i somras. Utan hund dock, han var knappt ens född då. :-)

Jag har massor av bilder, men jag har visst inte så mycket minne kvar att utnyttja. Men jag kan kanske ta bort en del bilder på min gamla hund. Dem bilderna ligger väl så långt bak nu att ingen tittar på dem ändå.

Hehe, jeg jobbet med deg på Stend, som assistent. :wub:

Er du ferdig utdannet nå?

Hilsen Marthe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg jobbet med deg på Stend, som assistent. :lol:

Er du ferdig utdannet nå?

Hilsen Marthe :D

Hejsan! :-)

Jobbar du kvar där fortfarande?

Nej, jag har en examen kvar i slutet av februari. Sen så hoppas jag på att vara klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejsan! :-)

Jobbar du kvar där fortfarande?

Nej, jag har en examen kvar i slutet av februari. Sen så hoppas jag på att vara klar.

Jada, jeg jobber der fremdeles, og alt er som før :D Håper å komme inn på veterinærstudiet til høsten, men hvor vet jeg ikke ennå.

Lykke til videre med eksamen og hund :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg jobber der fremdeles, og alt er som før :D Håper å komme inn på veterinærstudiet til høsten, men hvor vet jeg ikke ennå.

Lykke til videre med eksamen og hund :lol:

OK, det går säkert alldeles utmärkt.

Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig han er! Har ei lita GD-tulle selv...:D Blir 11 uker i morra ho da...:lol:

Ja, jag tittade igenom dina bilder igår. Jättefin, inte så stor här i världen än, helt otroligt att de där små sakerna ska bli en kalv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...