bardmand Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2010 Ser på NKKs hjemmesider at det er kommet nye utstillingsregler som gjelder fra 1.1. Kjenner ikke helt at jeg orker å saumfare dem i kveld, så legger ut en tråd her i håp om at noen andre har gjort det og lister opp endringene her neste gang jeg er inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2010 Ser på NKKs hjemmesider at det er kommet nye utstillingsregler som gjelder fra 1.1. Kjenner ikke helt at jeg orker å saumfare dem i kveld, så legger ut en tråd her i håp om at noen andre har gjort det og lister opp endringene her neste gang jeg er inne. For tre minutter siden tenkte jeg å lage akkurat den samme tråden, med omtrent ordrett innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 20. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2010 ingen som kunne svare på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 20. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2010 De av oss som HAR lest igjennom dem kanskje ikke fant noe særlig nytt... (Og er litt redd for at det er noe skikkelig-skikkelig fryktelige endringer som man absolutt BURDE ha sett?? ) Neida, de endringene som er gjort har jo blitt offentliggjort på NKKs hjemmeside - så det nye er vel de tingene der som vi sikkert har diskutert her inne i løpet av fjoråret. Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 20. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2010 Da kan vi vel bare slappe av i alle muskler da Bardmand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar