Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Hovawart Klubb LP Stevne Tønsberg


Guest Jonna

Recommended Posts

Klarte ikke finne noe på klubben sin side. Vurderer dette som deby stevne i Elite.

Er det inne? Om det er inne: Hvordan er forholdene? Trangt, støyende?

Det er et lite stevne, men ganske mange i elite, da det er et uttaksstevne til VM. Underlaget er dritt - asfalt (ikke skarp asfalt, men den er jo hard da). Det er innendørs og det er en del gjenlyd/klang i den lille hallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et lite stevne, men ganske mange i elite, da det er et uttaksstevne til VM. Underlaget er dritt - asfalt (ikke skarp asfalt, men den er jo hard da). Det er innendørs og det er en del gjenlyd/klang i den lille hallen.

Ikke det helt ideele deby stevne akkurat :frantics:

Dommerene har en tendens til å legge opp banen litt tøffere når det er slike stevne opplever jeg.

Men pleier det være publikum på alle kanter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det helt ideele deby stevne akkurat :frantics:

Dommerene har en tendens til å legge opp banen litt tøffere når det er slike stevne opplever jeg.

Men pleier det være publikum på alle kanter?

Nei, hvis det er slik det var for 2 år siden, så er det publikum på 1 eller 2 sider. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Leste i Hundesport at de legger teppe i ringene i år :wub:

Jeg skal debutere LP1 der, og kommer helt sikkert til å dø av nerver når det nærmer seg.. Men vi hopper i det, så får det gå som det går. Noen som vet om det pleier å være mange deltakere i klasse 1, og om det pleier å være mengder av publikum? (Vil kanskje tro at det ikke er så mange der på lørdagen, siden eliten er på søndag?)

Flere som skal gå på lørdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i Hundesport at de legger teppe i ringene i år :wub:

Jeg skal debutere LP1 der, og kommer helt sikkert til å dø av nerver når det nærmer seg.. Men vi hopper i det, så får det gå som det går. Noen som vet om det pleier å være mange deltakere i klasse 1, og om det pleier å være mengder av publikum? (Vil kanskje tro at det ikke er så mange der på lørdagen, siden eliten er på søndag?)

Flere som skal gå på lørdagen?

Hehe - vi er påmeldt LP2 der og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å melde på LP2, men det er meget mulig at løpetid setter en stopper for vår del. Jeg forventer løpetid i løpet av februar, så jeg krysser fingrene for at den snart kommer, så hun er ferdig til dette stevnet :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i Hundesport at de legger teppe i ringene i år :wub:

Jeg skal debutere LP1 der, og kommer helt sikkert til å dø av nerver når det nærmer seg.. Men vi hopper i det, så får det gå som det går. Noen som vet om det pleier å være mange deltakere i klasse 1, og om det pleier å være mengder av publikum? (Vil kanskje tro at det ikke er så mange der på lørdagen, siden eliten er på søndag?)

Flere som skal gå på lørdagen?

Så bra at de legger tepper!! :D

Det har alltid vært et veldig lite stevne med lite publikum, men det virker som om det er mange som driver med lydighet i år og at dette stevnet bygger seg opp til å bli noe større (med tanke på VM-uttak f.eks), så vil tro det blir lagt opp på en annen måte i år, enn det har vært tidligere. Det blir sikkert litt mer folk og stemning, så tror det skal bli fint å gå der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at de legger tepper! :D

Det har alltid vært et veldig lite stevne med lite publikum, men det virker som om det er mange som driver med lydighet i år og at dette stevnet bygger seg opp til å bli noe større (med tanke på VM-uttak f.eks), så vil tro det blir lagt opp på en annen måte i år, enn det har vært tidligere. Det blir sikkert litt mer folk og stemning, så tror det skal bli fint å gå der :wub:

Og jeg som helst så for meg at det skulle være et lite stevne med et par tre stykker ved ringen :D

Gøy at det er en del som skal gå, det må vi jo prøve å få med oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...