Gå til innhold
Hundesonen.no

Meg og mine


Leneogsantos

Recommended Posts

Hei=)

Jeg er nye her inne så tenkte jeg kunne fortelle litt om meg og mine to skjønne hunder=)

Jeg har en Dalametiner gutt på 5 år som jeg har hatt i litt over 1 år nå, jeg overtok han etter noen som skulle flytte og ikke kunne ha han lenger. Oppdretts navnet hans er Svovlærgeitas floy, men blir til daglig bare kalt for Santos. Han er en skikkelig god gutt som elsker å kose og få oppmerksomhet. Han er egentlig ganske lat, men syns det er godt med en tur innimellom. Det som er dumt med han er at han ikke går sammen med andre hann hunder og det kan til tider bli litt slitsomt.

Så har jeg en blandingstispe som heter Mira og hun er en blandingstispe på 5 år. Moren var beagle og faren var en ekte gate mix. Hun er en skikkelig god jente og hun elsker å gå på tur og kunne nok vært ute dagen lang. Hun er alltid o godt humør og elsker å få kos.

Jeg selv er en jente på 20 år som holder på å ta helse og sosial og få meg en utdanning. Jeg har også en jobb ved siden av og 2 hester i tillegg til hundene, og jeg trener så jeg har en aktiv hverdag. Jeg har en fantastik samboer som hjelper meg med alt jeg ikke rekke rover selv. post-6090-1263821054,855_thumb.jpgpost-6090-1263821030,8942_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...