Gå til innhold
Hundesonen.no

mulig at hun bare var trøtt?


~Marlene~

Recommended Posts

mira glefset idag etter mamma for hun lot henne ikke være ifre, jeg tror at hun var leim for vi var på city i mange timer å hun opplevde mye...hun gjør iukke sånn til vanli :( ble bare bekymret...hun er verdens fineste å kan bare ikke bli aggresiv! :)

men jeg lurer på om noen av deres hunder kan murre/knurre når de er trøtt p lei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..hun var sikkert bare sliten, men hold et øye med henne. trur ikke det er noe aggresivt i det, men man vet aldri..følg med om hun virker usikker/aggresiv i situsjoner der hun ikke er sliten, og jada, jeg vet at usikkerhet og agresivitet ikke har noe med hværandre og gjøre med det samme, men det ene leder fort til det andre..

lykke til, er helt sikker på at det gpr bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mira glefset idag etter mamma for hun lot henne ikke være ifre, jeg tror at hun var leim for vi var på city i mange timer å hun opplevde mye...hun gjør iukke sånn til vanli :( ble bare bekymret...hun er verdens fineste å kan bare ikke bli aggresiv! :)

men jeg lurer på om noen av deres hunder kan murre/knurre når de er trøtt p lei?

du kan få låne Småen og la henne sove i sengen din om natten om du tør da 8) men tell fingrer og tær neste dag ok?

var på hyttetur en gang også trodde jeg at det var Tinka som hadde sneket seg opp i sengen min så jeg tenkte meg ikke om, så jeg skulle bare snu meg jeg da, og jett om jeg er glad dynen var over tærene mine for hun bet meg i tærene.

og uten å gidde å sjekke hvem det var så bare sa jeg Småen!!! så gikk hun fort ned av sengen igjen og kom ikke oppigjen flere ganger, tror hun skjønte at hun hadde gjort noe gale.

men hun har alltid vært sånn helt siden hun lå i valpekassen sammen med søskene sine så snappet hun etter dem og de forstyrret skjønnhets søvnen hennes. :wink:

hører til og med henne nå om nettene hvis en av de andre skulle være så uheldig å komme borti henne så stakkars de altså. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at det er en ganske "normal" reaksjon fra en valp... Et godt tips er å gi henne beskjed om at dere kommer! Si navnet hennes eller noe før dere klapper henne når hun ligger å sover, kan tenkes hun bare skvatt også da...

Jeg har en venninne som hadde en ganske skarp Dobber tispe. Når hun sov, uansett hvor, så måtte vi si navnet hennes før vi gikk forbi henne ellers så kunne det tenkes at hun satt i leggen på deg... :roll: Men sa du navnet før du gikk forbi henne, så var det ALDRI noe problem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...