Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling Manger 06-07.03.10


FlippogRime

Recommended Posts

Nei, jeg får liksom med med det meste som står der på forhånd, pluss at jeg er litt lei hele bladet etter en litt røff midlertidig periode som redaktør der :lol: Men nok om det! Helt enig med deg. Jeg vurderer å bli dommer selv med årene :)

Jeg skjønner :P

Jeg er sikker på at du ville ha blitt en kunnskapsrik og flott dommer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Uææææææ... Da er Rina meldt på sin første norske utstilling, og jeg biter negler allerede :) Belgere skal stilles søndagen, men siden jeg bor "like over haugen" fra utstillingen, tenker jeg vi drar ned dit lørdagen for sosialisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Frida påmeldt sitt første valpeshow, skal stille for Espen Engh.

Boris er også påmeldt :whistle: Er usikker på om vi skal melde på noen av de andre. Men regner med at Petra og Vigdis blir stilt, mulig Bodil og Villemo og :wub: Samt Margit da :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jostein

Okei, jeg leser ikke akkurat det så nøye må jeg innrømme :) Nei, han er ikke særlig gammel. Hvis du så TV2 hjelper deg i forrige uke så du ham som talsmann for NKK :P Husker ikke stillingen, men han er hvertfall ansatt i NKK.

Enda så bra det har blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda så bra det har blitt!

Tja, man kan si at jeg ble litt mettet etter å ha laget det selv, med ekstremt lite positive tilbakemeldinger, for så å se at de som sitter nå får alt som de vil helt plutselig :blink: Men nå har jeg faktisk giddet å bestille annonse igjen, så da skal jeg hvertfall åpne det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bare 2 cc`er? Det var pussig... Lurer på hvem den andre er.

Prada stilles i championklassen for Espen Engh på søndagen.

Og lille Punky skal få være med for sosialiseringens del.

venninna mi stiller Briard som bare mangler ETT cert, og siden han er den eneste, så antar jeg han blir Nuch der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står som sagt kl 12, men tenker det kan være greit å være litt før i tilfelle de er tidligere ferdig med de andre rasene? Hvor lenge før bør man være klar?

Bare så du vet det så fikk jeg nettopp høre at det er mye feil ved oppmøtetidene. Så jeg ville vært der senest elleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja 13 voksne og 6 valper er vel normalt antall voksne og litt over gjenomsnittet med valper som er påmeldt, men det blir jo gøyt det da med litt konkkuranse, blir spennede da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så du vet det så fikk jeg nettopp høre at det er mye feil ved oppmøtetidene. Så jeg ville vært der senest elleve.

Vet du om det er feil oppmøtetid på belgerne også? De skal møte klokken 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • De fant vel SM hos det meste av småraser i Finland (og i Nederland, der mener jeg de droppa hele prosjektet fordi de ikke fant noen raser som var "gode nok" for en utkrysning). Men såvidt jeg har skjønt er SM multigenetisk, sånn at det uansett vil være positivt å få inn nytt avlsmateriale. En ny hund ligger uansett litt frem i tid for min del (forhåpentligvis, det blir ikke så lenge hun jeg har nå fortsatt er her), så dra krysser jeg fingrene for at de er kommer litt videre mtp. helse  
    • «Rette tidspunkt» eksisterer nesten aldri. Det er alltid gode grunner til å gjøre noe og til å la være. Å skaffe en hund kommer til å være kjempeslitsom, utrolig artig, lærerik, givende og en utfordring for deg som person og dere som par. Dere har gjort de refleksjonene og ønsker å legge til rette livsstilen deres. Det kommer uansett til å dukke opp et eller annet, stort eller lite man aldri kan forberede seg på. Det er sånn livet er. Jeg kommer selv fra en ikke-hundeglad familie og fikk høre det samme selv helt frem til jeg var 30. ikke la ypotetiske fremtidige sydenturer, studier i utlandet eller «hva om dere slår opp» stanse dere fra å gjøre noe som helst.    hilsen nylig hundeeier som er superstolt over sitt valg 👏
    • Den blandingen kunne jeg nok også ha sett for meg om jeg skulle hatt litt mindre hund, om det ble gjort riktig fra et sånt prosjekt, men leste at SM ligger til engelsk cocker også fant man ut siden denne innkryssingen er testet i Finland? Ellers kan jeg ikke svare på det du spør om.
    • Har fått høre at vi er unge og "binder" oss fast ved å gå til anskaffelse av hund. Så klart blir en mer stengt. Men vi har ikke behov for å reise masse, og dit vi reiser kan vi jo ta med hunden. Både jeg og samboeren min er veldig hjemmekjære, og reiser for det meste innenlands, med unntak en Danmarkstur i året. Vi har jo allerede katt, så da blir vi vel "stengt" på grunn av den også da...🤷‍♀️
    • Nei, du kan nok ikke få championat (med mindre de registreres som renraset slik det er snakk om over), men du kan få mellomtitler vet jeg ihvertfall.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...