FlippogRime Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2010 Kanskje på tide å lage en tråd om vår snart 10 måneder gamle shetland sheepdog-tispe Blida Hun kommer fra kennel Belmara og vi hentet henne i slutten av mai 2009. Blida 12 uker Blida 4 mnd. Her har vi nettopp flyttet til Sogndal Første utstilling, 6 måneder gammel. Ble BIR og 4BIG Blida 7 mnd Blida 8 måneder Blida og hennes kullbror Leo (på dogs4all) Blida 9 måneder (Håper ikke det ble for mange bilder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2010 Hun har blitt kjempesøt! Virker som en skikkelig god blanding av mor og far, men jeg ser altså tydelig at Cody er faren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2010 Flott jente Virkelig herlig uttrykk Lykke til videre i ringen, har hun blitt stilt offisielt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 13. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2010 Hun har blitt kjempesøt! Virker som en skikkelig god blanding av mor og far, men jeg ser altså tydelig at Cody er faren Ja, hun er en veldig søt hund, synes hun har fint uttrykk Flott jente Virkelig herlig uttrykk Lykke til videre i ringen, har hun blitt stilt offisielt enda? Hun ble stilt på BSBK som valp i september, men første utstilling som junior blir i Manger i mars Hadde håpt å få med oss en utstilling før, men de blir litt for langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2010 Så søt hun er da! Herlig uttrykk Og må si som Caro, man kjenner igjen pappaen hennes i henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 13. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2010 Glemte å opplyse om hjemmesiden vår www.sheltieblida.net Selve hjemmesiden blir dessverre ikke oppdatert så ofte, men på bloggen skjer det en del, iallefall i perioder. Skrev et blogginlegg for ikke så lenge siden om året 2009 i bilder Slenger ved noen flere bilder av Blida jeg. De forrige bildene ble litt små, håper disse blir litt større Blida 9,5 måneder Blida 9,5 måneder Blida, en ekte shetland SHEEPdog På tur i Vestby med min søster sine hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2010 Så vakker hun har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Så fin hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Så nydelig! Nå fikk jeg nesten lyst på en sheltie :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 15. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Hehe, hun er like herlig innvendig som utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Fyyy! Nå fikk jeg ihvertfall ikke lyst på Sheltie Huff! Det siste bildet var eksepsjonelt kult! :angry: De med fotballen var også morsomme, og viser jo ekstra godt hvor lita hun faktisk er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 15. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Kan godt friste litt mer jeg ( )! Hun er en herlig hund på alle måter: lettlært, pliktoppfyllende, glad og søt :angry: Ser imageshack tuller med kvaliteten på bildene mine, menmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Så utrolig søt hun er Er jo ekstra svak for sheltier med hvitt i ansiktet jeg da :angry: Siste bildet var genialt. "Æææææsj, ekkelt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2010 For en nydelig søt sheltie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2010 Så søt hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2010 For en søt liten hund! Hvis jeg skulle hatt en liten hund som ikke var buhund ville det nok vært en sheltie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 24. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Legger inn et "fint" bilde av Blida Siden sist oppdatering har vi prøvd oss såvidt på agility. Blida synes det var kjempeartig, så det kommer vi nok til å fortsette med! Ellers debuteter Blida i juniorklassen på Manger om to uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stripa Skrevet 25. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2010 Kjempe flott jente du har, ser godt at det er en Belmara hund Og Belmara hunder liker vi Hun ser så liten ut på noen av bildene, og større på noen av de andre, vet du hvor høy hun er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 25. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2010 Bildene er ikke helt i rett rekkefølge, antageligvis derfor hun ser litt forskjellig ut Hun er ikke målt med målestang (heter det det?), men med målebånd-målingen min er hun 36 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 25. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stripa Skrevet 26. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2010 Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 26. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2010 Om du mente størrelsen, så er den perfekt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stripa Skrevet 26. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2010 Hehe, ja jeg mente størrelsen Men hunden er jo også perfekt såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 26. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2010 Jeg vil ha en Bliiida! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 26. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2010 Åhhh hun er helt fantastisk nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar