Gå til innhold
Hundesonen.no

Belmaras Anna Karenina - Blida

FlippogRime

Recommended Posts

Kanskje på tide å lage en tråd om vår snart 10 måneder gamle shetland sheepdog-tispe Blida :hmm:

Hun kommer fra kennel Belmara og vi hentet henne i slutten av mai 2009.

dsc01072ov.jpg

Blida 12 uker

dsc03632s.jpg

Blida 4 mnd. Her har vi nettopp flyttet til Sogndal :)

utkllipp1.jpg

Første utstilling, 6 måneder gammel. Ble BIR og 4BIG :)

dsc01832ba.jpg

Blida 7 mnd

dsc00852z.jpg

Blida 8 måneder

dsc00603dz.jpg

Blida og hennes kullbror Leo (på dogs4all)

dsc00282be.jpg

Blida 9 måneder

dsc00322ly.jpg

(Håper ikke det ble for mange bilder :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Hun har blitt kjempesøt! Virker som en skikkelig god blanding av mor og far, men jeg ser altså tydelig at Cody er faren :whistle:

Ja, hun er en veldig søt hund, synes hun har fint uttrykk :hmm:

Flott jente :) Virkelig herlig uttrykk :) Lykke til videre i ringen, har hun blitt stilt offisielt enda?

Hun ble stilt på BSBK som valp i september, men første utstilling som junior blir i Manger i mars ;) Hadde håpt å få med oss en utstilling før, men de blir litt for langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å opplyse om hjemmesiden vår www.sheltieblida.net

Selve hjemmesiden blir dessverre ikke oppdatert så ofte, men på bloggen skjer det en del, iallefall i perioder. Skrev et blogginlegg for ikke så lenge siden om året 2009 i bilder :whistle:

Slenger ved noen flere bilder av Blida jeg. De forrige bildene ble litt små, håper disse blir litt større :hmm:

dsc04252.jpg

Blida 9,5 måneder

dsc0484.jpg

Blida 9,5 måneder

dsc01572wc.jpg

Blida, en ekte shetland SHEEPdog :)

1001547s.jpg

På tur i Vestby med min søster sine hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...