Gå til innhold
Hundesonen.no

Belmaras Anna Karenina - Blida

FlippogRime

Recommended Posts

Skrevet

Siden dere sier så mange fine ting om Blida så svarer jeg med å legge ut flere bilder av Blida :ahappy:

dsc08012new.jpg

Blida og meg :D

dsc07872j.jpg

dsc08952.jpg

dsc05712.jpg

Imageshack gjør bildene dårligere i kvaliteten :ahappy:

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Imageshack gjør bildene dårligere i kvaliteten :ahappy:

Men man ser fortsatt klart hvor nydelig hun er! Får såå lyst til å gi Buster en liten rød søster...hihi :ahappy:

Guest Jostein
Skrevet

Se her ja! En egen tråd til lille Blida. :lol: Kjempefine bilder Birthe!

4191_167850620230_843160230_6609964_1618359_n.jpg

Her er Blida (t.h.) sammen med sin bror da de var fem uker.

Skrevet

Takk Jostein :lol:

Her er noen flere bilder av valpetiden hos oppdretter Jostein! (Foto: Jostein)

sno18dagersover2.jpg

Blida 18 dager

annasno18dagerstort2.jpg

Blida og hennes mor Anna, 18 dager

kull37ukerbilde2.jpg

Blida (t.h) og hennes bror Leo, 7 uker :lol:

annablida4uker2kutta2.jpg

Blida og hennes mor Anna igjen, 4 uker

annagravidcody2.jpg

Drektig Anna

Bildene kom litt hulter til bulter :lol:

• 4 weeks later...
Skrevet

I dag er Blida ett år :icon_confused:

dsc00262yd.jpg

Siden sist har vi vært på utstilling (Nordhordland hundeklubb, Manger) hvor Blida fikk 1. kval og vant juniorklassen, det var vi veldig fornøyd med :angry:

Bilder av Blida fra nyfødt til ett år ligger på bloggen ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

I dag kom HD-resultatene på Dogweb og Blida er fri! :blink:

Ellers skal vi på to utstillinger i helgen og vi gleder oss til det. I helgen som var, var vi på handlerkurs med Hugo Quevedo, noe som var veldig kjekt! Anbefales :whistle:

Her er to bilder av Blida fra i dag, våren har kommet for fullt!

10016662.jpg

dsc03892j.jpg

• 9 months later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...