Karine Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Jeg har nå en 10 uker gammel border collie valp, og vi vil gjerne være med på en valpefest/valpetreff eller lignende i østlandsområdet..Er det noen som vet om noen hundeskoler som arrangerer dette på denne tiden av året?
MollyC Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Jeg har noen ganger vært på valpesosialisering hos Gry Løberg og det har vært vært lærerikt og fint å se valper leke sammen i trygge omgivelser og få forklart hva som skjer når de leker og se hvilke valper som går godt sammen og ikke. Spennende og det var gratis. Se på www.manimal.no og gå inn på hundeeier og se på "neste hendelser".
Karine Skrevet 13. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Jeg vet at de har hatt det før, men det står ingenting på sidene deres om det siden 2007..
Tab07 Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Jeg har nå en 10 uker gammel border collie valp, og vi vil gjerne være med på en valpefest/valpetreff eller lignende i østlandsområdet..Er det noen som vet om noen hundeskoler som arrangerer dette på denne tiden av året? Jar hundeskole arrangerer valpetreff: http://dyrlegene.wordpress.com/valpetreff/
wenche89 Skrevet 27. Januar 2010 Rapporter Skrevet 27. Januar 2010 Hei:) Jeg har ei whippetjente på 3 mnd:) I lillestrøm har vi oftre hundetreff, men det er ikke med en hundeskole da. Der møtes bårde gamle og unge, store og små:rolleyes2: Bare hunden er snill så er man velkommen:)Vi skal ha treff torsdag 4 februar hvis du ønsker å komme:) Send gjerne en melding:)
carinasin Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Skrevet 14. Januar 2011 Skoger Dyrehotell like utenfor Drammen arrangerer valpefest i morgen, lørdag den 15. januar - kl. 12-14! Lek, moro og sosialisering. Velkommen!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar