StineG Skrevet 7. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2010 Godt nyttår til dere alle Tenkte jeg skulle prøve meg på ny med å invitere til treff/tur nå på nyåret. Jeg er åpen for forslag om hva vi skal finne på. Stine og dachsen Tuva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2010 Hei! En smule sen er jeg, men vi er også med! Og jeg kan høre om Wenche med havanaisene også er med. Ønsker du helst tur, eller treff? Kan spør litt rundt til andre hundefolk her i byen og, om og være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hegeogkenzo Skrevet 27. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2010 jeg burde egentlig være med.. kenzo er en usikker hund i bånd. men er noe han egentlig burde øve på, samtidig som jeg selv må jobbe med meg.. hadde vært greit å tatt en tur, hvor vi gikk på tur med de i bånd. det er noe kenzo hadde trengt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legoklossen Skrevet 1. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2010 Hei! Ser du har en dachs, muligens kompatibelt med en chihuahua? min mail er [email protected], jeg flytter til kristiansand på onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 2. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2010 Jeg har en sprelsk setter som gjerne blir med på tur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 5. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2010 Vi er gjerne med på tur. Litt dårlig med tur stier nå i dette været, men vi er mye på Grostølen og Jegersberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 8. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2010 JEg vet ikke helt hvor grostølen er (sikkert lett å finne ut) men jegers er jo velkjent, kan vi ikke ta første turen der? Møtes ved bommen ved siden av Hokus Pokus? Og så må man bare finne en dag som passer da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 12. Mars 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2010 Om det er noen som kan til søndag hadde det vært kjempe. Er med på det meste, enten tur eller treff eller hva det nå må være folk ønsker. Gi en lyd, gjerne en PM (for da får jeg det med meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2010 Jeg jobber hele helgen, men tur til uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 25. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2010 HEi:) kunne hatt et hundetreff i påska? Kan både trene litt å gå tur:) På Hortemo ( Songdalen) Har vi en fin grusbane å trene på , å en turvei å gå Så visst noen er interesert så gjerne bli med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 26. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2010 Jeg reiser hjem med bikkja i dag så han kommer seg til fjells mens jeg jobber, men kan ikke dere teste en gjeng i påsken og så kan vi møtes igjen i april? Jeg er elendig på å trene hund, men flink på å gå tur så da kan jo noen lære meg å trene hund;) he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 26. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2010 Det er altfor langt for meg til Sogndalen, det er tre busser. Og jeg har kun 1 tur bikkje for påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 3. April 2010 Rapporter Share Skrevet 3. April 2010 Vi blir gjerne med en gang. Har tre chihuahuatisper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 23. April 2010 Rapporter Share Skrevet 23. April 2010 Forslag: nå til søndag kl 10. oppmøte ved HokusPokus barnehage og vandring innover jegers? Alternativt kan alle komme til oss, da begynner man vandringen fra Lona parkeringsplass på toppen av Saga og har uante muligheter for naturopplevelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 29. April 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2010 Forslag: nå til søndag kl 10. oppmøte ved HokusPokus barnehage og vandring innover jegers? Alternativt kan alle komme til oss, da begynner man vandringen fra Lona parkeringsplass på toppen av Saga og har uante muligheter for naturopplevelser Som det blir nevnt i innlegget, bare med fornyet dato; 2.5. kl 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 30. April 2010 Rapporter Share Skrevet 30. April 2010 Som det blir nevnt i innlegget, bare med fornyet dato; 2.5. kl 1000 he he, da kan ikke jeg for jeg reiser hjem i helgen. Men om dere får det til nå, blir det sikkert enklere å få til senere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 5. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2010 Jeg har ikke sett noen av disse datoene Men jeg sitter med eksamener og passer to ekstra bikkjer, pluss henter valpen de neste ukene. Så fom. den 19 mai er jeg klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 5. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2010 Jeg har ikke sett noen av disse datoene Men jeg sitter med eksamener og passer to ekstra bikkjer, pluss henter valpen de neste ukene. Så fom. den 19 mai er jeg klar! Da blir det sommertreff med grilling og hundebading ett passende sted! Det stemmer jeg for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar