Gå til innhold
Hundesonen.no

Gavekort fra Canis


Benedicte

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Da trenger de vel ikke gavekort heller. :icon_redface:

Altså; jeg har brukt nettbutikken noen ganger tidligere, og mottar derfor gavekort. Jeg har null interesse av forumet og diverse annet der (og følger derfor ikke med på gavekortråder heller), så man kan fort motta gavekort uten å være det minste delaktige på Canis per i dag :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje litt OT, men hvorfor har folk snudd seg mot Canis (forumet skjønner jeg jo, det er jo et rot uten like) - men generelt avbestiller bladet og er negativt innstilt til hele Canis-siden? Eller har jeg misforstått? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; jeg har brukt nettbutikken noen ganger tidligere, og mottar derfor gavekort. Jeg har null interesse av forumet og diverse annet der (og følger derfor ikke med på gavekortråder heller), så man kan fort motta gavekort uten å være det minste delaktige på Canis per i dag :innocent:

Koster ingenting å sjekke gavekorttråden når man likevel er registrert der. :icon_redface: (Er tilogmed gratis dersom man ikke er registrert, faktisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje litt OT, men hvorfor har folk snudd seg mot Canis (forumet skjønner jeg jo, det er jo et rot uten like) - men generelt avbestiller bladet og er negativt innstilt til hele Canis-siden? Eller har jeg misforstått? :icon_redface:

Jeg vet ikke hvorfor folk avbestiller blader og sånt - selv leser jeg det ikke. Men når det gjelder forumet, så er vel en del folk litt ivrige på å argumentere for klikkertrening og litt raske til å fordømme alt annet og alle som mener noe annet enn dem. Selv sjekker jeg forumet daglig, dvs. jeg titter på de 100 nyeste innleggene og leser kanskje 2-3 av dem. Det er ganske uoversiktlig på forumet der, men det tar meg ikke mange sekundene å skille ut de trådtitlene på innlegg som det kan være verdt å ta en titt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Har gavekort hos Canis (om noen har lyst på det :icon_redface: ). Har ikke handlet der på år og dag... (får mye bedre pris mange andre plasser).

Send PM om du vil ha koden, først til mølla osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje litt OT, men hvorfor har folk snudd seg mot Canis (forumet skjønner jeg jo, det er jo et rot uten like) - men generelt avbestiller bladet og er negativt innstilt til hele Canis-siden? Eller har jeg misforstått? :icon_redface:

Ekstremt dårlig service, 2 ganger ventet jeg i 3 mnd på å få hele varen jeg hadde betalt for. Som bla var benstropper til baggen beltet. Måtte purre på de en gang til før jeg fikk det.

De har stående varer framme som de ikke alltid har inne, man betaler og må vente...

Hvorfor jeg sluttet med bladet, ekstremt liten nytte verdi for meg. Og etter ett par framstillinger av alt annet enn som "evil incarnated" så fikk jeg det langt opp i halsen. (og er glad jeg bestemte meg for å gjøre det før bur artikkelen de hadde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje litt OT, men hvorfor har folk snudd seg mot Canis (forumet skjønner jeg jo, det er jo et rot uten like) - men generelt avbestiller bladet og er negativt innstilt til hele Canis-siden? Eller har jeg misforstått? :icon_redface:

Tja. Jeg har vært medlem der i 7 år, men er mange år(5?) siden jeg var aktiv på forumet. Rotete, uoversiktlig osv. Flere avbestilte vel bladet da det kom en artikkel om at burbruk var guds gave til hundeeiere, og ellers så er de vel på mange måter litt ensidige.

Jeg har ikke noe personlig imot canis, men er heller ingen kjempefan. Har handlet i nettbutikken deres nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ingenting å sjekke gavekorttråden når man likevel er registrert der. :icon_confused: (Er tilogmed gratis dersom man ikke er registrert, faktisk)

Meget mulig det, men da må man jo først bruke tid på å finne fram på det uoversiktlige forumet. Hvorfor ikke spørre her først da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...