Benedicte Skrevet 7. Januar 2010 Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Gavekort fra Canis hadde vært fint nå, så slipper jeg å blakke meg totalt der inne
Iago Skrevet 8. Januar 2010 Rapporter Skrevet 8. Januar 2010 Kan man gi de vekk? Ja, man bare gir bort gavekort koden.
Benedicte Skrevet 8. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2010 Uansett for sent, tålmodigheten min er ikke den beste så jeg handlet uansett
borderen Skrevet 14. Januar 2010 Rapporter Skrevet 14. Januar 2010 Kuppet litt i denne tråden jeg Noen som har et gavekort til overs? (Moren min trenger Baggenbelte - hun stjeler mitt kennelbelte HELE tiden...! hehe)
mokken Skrevet 20. Januar 2010 Rapporter Skrevet 20. Januar 2010 Jeg og vil! Ha gavekort altså Noen flere som har?
borderen Skrevet 20. Januar 2010 Rapporter Skrevet 20. Januar 2010 Kuppet litt i denne tråden jeg Noen som har et gavekort til overs? (Moren min trenger Baggenbelte - hun stjeler mitt kennelbelte HELE tiden...! hehe) *hadde ikke tid til å vente, så trenger ikke lenger*
Taran Skrevet 23. Januar 2010 Rapporter Skrevet 23. Januar 2010 Om noen har et gavekort tar jeg det villig imot nå! Tenkte jeg skulle bestille noen bøker og gjør ikke noe om det blir litt rimligere, hehe
simira Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Det er som sagt en egen tråd for det på Canis. Jeg har to på 60,- nå.
SoppenCamilla Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Jeg har ett. Men nå skal jeg være barnevakt, så om noen sender pm og ikke får svar før seint i kveld/natt eller i morgen, så vet dere hvorfor!
Peers Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Det er som sagt en egen tråd for det på Canis. Jeg har to på 60,- nå. Ikke alle er på Canis... -- Jeg fikk også et gavekort på 60,- i dag.
simira Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Ikke alle er på Canis... Da trenger de vel ikke gavekort heller.
tm100001 Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Jeg bestiller fra canis uten å bruke forumet
Peers Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Da trenger de vel ikke gavekort heller. Altså; jeg har brukt nettbutikken noen ganger tidligere, og mottar derfor gavekort. Jeg har null interesse av forumet og diverse annet der (og følger derfor ikke med på gavekortråder heller), så man kan fort motta gavekort uten å være det minste delaktige på Canis per i dag
Gjest Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Det er kanskje litt OT, men hvorfor har folk snudd seg mot Canis (forumet skjønner jeg jo, det er jo et rot uten like) - men generelt avbestiller bladet og er negativt innstilt til hele Canis-siden? Eller har jeg misforstått?
Djervekvinnen Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Hvis noen har lyst å gi meg et, send PM
simira Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Altså; jeg har brukt nettbutikken noen ganger tidligere, og mottar derfor gavekort. Jeg har null interesse av forumet og diverse annet der (og følger derfor ikke med på gavekortråder heller), så man kan fort motta gavekort uten å være det minste delaktige på Canis per i dag Koster ingenting å sjekke gavekorttråden når man likevel er registrert der. (Er tilogmed gratis dersom man ikke er registrert, faktisk)
simira Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Det er kanskje litt OT, men hvorfor har folk snudd seg mot Canis (forumet skjønner jeg jo, det er jo et rot uten like) - men generelt avbestiller bladet og er negativt innstilt til hele Canis-siden? Eller har jeg misforstått? Jeg vet ikke hvorfor folk avbestiller blader og sånt - selv leser jeg det ikke. Men når det gjelder forumet, så er vel en del folk litt ivrige på å argumentere for klikkertrening og litt raske til å fordømme alt annet og alle som mener noe annet enn dem. Selv sjekker jeg forumet daglig, dvs. jeg titter på de 100 nyeste innleggene og leser kanskje 2-3 av dem. Det er ganske uoversiktlig på forumet der, men det tar meg ikke mange sekundene å skille ut de trådtitlene på innlegg som det kan være verdt å ta en titt på.
Guest Dratini Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Har gavekort hos Canis (om noen har lyst på det ). Har ikke handlet der på år og dag... (får mye bedre pris mange andre plasser). Send PM om du vil ha koden, først til mølla osv...
Guest Jonna Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Det er kanskje litt OT, men hvorfor har folk snudd seg mot Canis (forumet skjønner jeg jo, det er jo et rot uten like) - men generelt avbestiller bladet og er negativt innstilt til hele Canis-siden? Eller har jeg misforstått? Ekstremt dårlig service, 2 ganger ventet jeg i 3 mnd på å få hele varen jeg hadde betalt for. Som bla var benstropper til baggen beltet. Måtte purre på de en gang til før jeg fikk det. De har stående varer framme som de ikke alltid har inne, man betaler og må vente... Hvorfor jeg sluttet med bladet, ekstremt liten nytte verdi for meg. Og etter ett par framstillinger av alt annet enn som "evil incarnated" så fikk jeg det langt opp i halsen. (og er glad jeg bestemte meg for å gjøre det før bur artikkelen de hadde).
Artemis Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Det er kanskje litt OT, men hvorfor har folk snudd seg mot Canis (forumet skjønner jeg jo, det er jo et rot uten like) - men generelt avbestiller bladet og er negativt innstilt til hele Canis-siden? Eller har jeg misforstått? Tja. Jeg har vært medlem der i 7 år, men er mange år(5?) siden jeg var aktiv på forumet. Rotete, uoversiktlig osv. Flere avbestilte vel bladet da det kom en artikkel om at burbruk var guds gave til hundeeiere, og ellers så er de vel på mange måter litt ensidige. Jeg har ikke noe personlig imot canis, men er heller ingen kjempefan. Har handlet i nettbutikken deres nå og da.
Peers Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Skrevet 6. Februar 2010 Koster ingenting å sjekke gavekorttråden når man likevel er registrert der. (Er tilogmed gratis dersom man ikke er registrert, faktisk) Meget mulig det, men da må man jo først bruke tid på å finne fram på det uoversiktlige forumet. Hvorfor ikke spørre her først da?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar