Gå til innhold
Hundesonen.no

Gavekort fra Canis

Benedicte

Recommended Posts

Skrevet

Kuppet litt i denne tråden jeg :icon_confused:

Noen som har et gavekort til overs? (Moren min trenger Baggenbelte - hun stjeler mitt kennelbelte HELE tiden...! hehe)

*hadde ikke tid til å vente, så trenger ikke lenger* :D

Skrevet

Om noen har et gavekort tar jeg det villig imot nå! Tenkte jeg skulle bestille noen bøker og gjør ikke noe om det blir litt rimligere, hehe :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er som sagt en egen tråd for det på Canis. Jeg har to på 60,- nå.

Ikke alle er på Canis...

--

Jeg fikk også et gavekort på 60,- i dag.

Skrevet

Da trenger de vel ikke gavekort heller. :icon_redface:

Altså; jeg har brukt nettbutikken noen ganger tidligere, og mottar derfor gavekort. Jeg har null interesse av forumet og diverse annet der (og følger derfor ikke med på gavekortråder heller), så man kan fort motta gavekort uten å være det minste delaktige på Canis per i dag :innocent:

Skrevet

Det er kanskje litt OT, men hvorfor har folk snudd seg mot Canis (forumet skjønner jeg jo, det er jo et rot uten like) - men generelt avbestiller bladet og er negativt innstilt til hele Canis-siden? Eller har jeg misforstått? :icon_redface:

Skrevet

Altså; jeg har brukt nettbutikken noen ganger tidligere, og mottar derfor gavekort. Jeg har null interesse av forumet og diverse annet der (og følger derfor ikke med på gavekortråder heller), så man kan fort motta gavekort uten å være det minste delaktige på Canis per i dag :innocent:

Koster ingenting å sjekke gavekorttråden når man likevel er registrert der. :icon_redface: (Er tilogmed gratis dersom man ikke er registrert, faktisk)

Skrevet

Det er kanskje litt OT, men hvorfor har folk snudd seg mot Canis (forumet skjønner jeg jo, det er jo et rot uten like) - men generelt avbestiller bladet og er negativt innstilt til hele Canis-siden? Eller har jeg misforstått? :icon_redface:

Jeg vet ikke hvorfor folk avbestiller blader og sånt - selv leser jeg det ikke. Men når det gjelder forumet, så er vel en del folk litt ivrige på å argumentere for klikkertrening og litt raske til å fordømme alt annet og alle som mener noe annet enn dem. Selv sjekker jeg forumet daglig, dvs. jeg titter på de 100 nyeste innleggene og leser kanskje 2-3 av dem. Det er ganske uoversiktlig på forumet der, men det tar meg ikke mange sekundene å skille ut de trådtitlene på innlegg som det kan være verdt å ta en titt på.

Guest Dratini
Skrevet

Har gavekort hos Canis (om noen har lyst på det :icon_redface: ). Har ikke handlet der på år og dag... (får mye bedre pris mange andre plasser).

Send PM om du vil ha koden, først til mølla osv...

Skrevet

Ekstremt dårlig service, 2 ganger ventet jeg i 3 mnd på å få hele varen jeg hadde betalt for. Som bla var benstropper til baggen beltet. Måtte purre på de en gang til før jeg fikk det.

De har stående varer framme som de ikke alltid har inne, man betaler og må vente...

Hvorfor jeg sluttet med bladet, ekstremt liten nytte verdi for meg. Og etter ett par framstillinger av alt annet enn som "evil incarnated" så fikk jeg det langt opp i halsen. (og er glad jeg bestemte meg for å gjøre det før bur artikkelen de hadde).

Skrevet

Tja. Jeg har vært medlem der i 7 år, men er mange år(5?) siden jeg var aktiv på forumet. Rotete, uoversiktlig osv. Flere avbestilte vel bladet da det kom en artikkel om at burbruk var guds gave til hundeeiere, og ellers så er de vel på mange måter litt ensidige.

Jeg har ikke noe personlig imot canis, men er heller ingen kjempefan. Har handlet i nettbutikken deres nå og da.

Skrevet

Koster ingenting å sjekke gavekorttråden når man likevel er registrert der. :icon_confused: (Er tilogmed gratis dersom man ikke er registrert, faktisk)

Meget mulig det, men da må man jo først bruke tid på å finne fram på det uoversiktlige forumet. Hvorfor ikke spørre her først da?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk! Vi har vurdert Toller, Flatcoated Retriever og husky faktisk! Synes selv at huskyer er så fantastiske, men ville ha noe litt mer førerorientert. Tror selv at en flat og belgisk fårehund blir for mye hund igjen. Men tusen takk for gode tips! Og når det kommer til røyting har vi tatt dette i betraktning ja! Fordelen med husky er jo at de har røyte perioder! Så satser på at robotstøvsugeren vår får kjørt seg!
    • Tydeligvis. Har snakket med mange som har blitt "tvunget" til å kjøpe hund.  Personlig så ble jeg paff, og skuffet- fra en seriøs oppdretter som kydde så og vær så imøtekommende til skikkelig skarp sur stemme...    
    • Så bra du tenker på økonomien før du skaffer hund! Det koster en del, og som du har erfart kan det fort komme på ekstra kostnader. Når det gjelder timing så er det noen faktorer. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med oppdrettere så kan det ta tid å finne et valpekull med leveringsklare valper. Noen oppdrettere har reservert alle valpene før de er født. Så start med å kontakte ulike oppdrettere og sjekke tid for valpekull, om foreldrene oppfyller avlsrådene til raseklubben osv. Hvis dere skal flytte, slik jeg forstår det, så kan det være greit å ha kommet noenlunde i orden før en valp kommer i hus. Er huset "valpesikkert"? Er det hage/uteområde som er inngjerdet, er dette noe dere tenker å gjøre eller ha på plass før valpen kommer? Er det noen store oppussingsprosjekter i ny bolig som kan være greit å ha unnagjort før man får en nysgjerrig og aktiv krabat i hus? Personlig foretrekker jeg å få valp i sommerhalvåret, når man uansett er mye ute. Det gjør dotreningen så mye enklere enn å måtte pine seg ut i -15 annenhver time, og stå og vente på at valpen skal gjøre fra seg. Siden du kommer til å være hjemme så er ikke alenetrening et stort problem, men en valp er aktiv, så det kan være greit å få valp i en rolig periode, kanskje ikke rett før eksamensperioden f.eks. Når det er sagt så kommer jo alt an på når den rette valpen fra den rette oppdretteren er leveringsklar. Når valpen først er i hus så må man tilpasse seg det, men det virker jo som dere har gode forutsetninger tenker jeg.
    • Jeg synes golden virker som et bra alternativ for dere. Siden du er vant til husky så er du vant til høyt aktivitetsnivå, og det virker som du er forberedt på og klar over at golden trenger litt mer mental aktivisering, men også er mer førerorientert og lettere å trene. Den store negative faktoren for min del med golden er at de røyter MYE. Her er det enten mye børsting og støvsuging og/eller ofte bading. Men hvis dere fikser det synes jeg det høres ut som en golden vil trives hos dere. Det er mange raser som kunne passet, jeg tenker flatcoated retriever, belgisk fårehund, finsk lapphund eller setter. Men jeg synes golden virker som et veldig godt alternativ for dere.
    • Hei! Jeg (dame 23) og samboeren min (29) vurderer å gå til anskaffelse av en hund. Jeg er ganske turglad av meg og driver med friluftsliv som hobby (hengekøyeturer, fjellturer, teltturer, fisketurer osv.) samboeren min er mer hjemmekjær og liker å ta det mer med ro, det gjør også jeg i perioder. Pga. en kronisk sykdom kan hverdagen min være uforutsigbar, men så lenge jeg holder meg i aktivitet og med måte så pleier det å gå greit. Vi ser etter en hund som kan være med på alt. Alt fra familiebesøk til fisketurer til ferier med bobil og hele pakka. Vi ser etter en følgesvenn rett og slett, som ikke skal sitte alene hjemme hele dagen, men som kan inkluderes i våres hverdag. Vi bor ganske landlig og selv om leiligheten vår ikke er så stor, vurderer vi golden retriever som rase. Vi trenger en hund som kan være aktiv, men også tåler ett par dager på sofaen. Vi ser etter noe allsidig, en rase som er litt morsom og rampete, men også lett kan trenes og formes slik vi ønsker. Det er så utrolig mye å velge mellom og det er så mange raser jeg kunne tenkt meg. Jeg er oppvokst med støvere og jeg og min mor skaffet oss husky når jeg var 17, hun har vært min følgesvenn i så mange år allerede. Men nå har jeg lyst på en hund jeg kan forme litt mer slik jeg vil. Jeg er åpen for tips til hunderase som kunne passet annet enn en golden retriever også! Det viktigste for meg er at det er en rase som vi har kapasitet til å ha, slik at vi får en godt balansert hund som får behovene sine møtt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...