Djervekvinnen Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Skrevet 6. Januar 2010 Vi var på strandtur igår, og jeg tok med meg kameraet for å prøve å ta noen bilder. (lenge siden sist) Kvaliteten er ikke mye å skryte av, særlig i kombinasjon med dårlig lys. Men noen fine ble det Hundene løper på stranda Chanti mor! Er hun ikke peeeeen? :angry: Nitro er ekspert på å se teit ut Med ørene flagrende alle veier. hehe. Men han er nå søt da! Snart ser vi sola igjen! *GLEDE* Chanti Nitro i snøen For de som vil se flere, ligger det fler på galleriet på hjemmesiden
Raksha Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Skrevet 6. Januar 2010 Åh nå fikk jeg ikke hjemlengsel i det heletatt... *savne strender* Vakre bilder, og vakre hunder
pippin Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Skrevet 6. Januar 2010 Kjempefine bilder med DEN bakgrunnen da! Nitro er jo bare søt
Djervekvinnen Skrevet 7. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Tusen takk for kommentarer!
Betty Skrevet 7. Januar 2010 Rapporter Skrevet 7. Januar 2010 Flotte bilder! Likte spesielt godt dette: Nitro er ekspert på å se teit ut Med ørene flagrende alle veier. hehe. Men han er nå søt da! Søtingen.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar