HHC Skrevet 18. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2010 Meldte på dustedyret - selv om vi ikke får noe Mulig min elev i juniorhandling også prøver seg, om det er tid til noe annet enn gutter for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2010 Da har jeg meldt på Kokos, selv om jeg i fjor sa aldri mer pga dårlige kjøreforhold, langt å gå fra parkeringen, vanskelig å varme opp og umulig å komme seg frem til startstreken. Å holde seg borte fra stevner er ikke så lett i praksis tydeligvis, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2010 Noen som vet om billige hytter etc i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2010 Da er jeg og Kenzo påmeldt. Utstilling, agility, hopp og juniorhandling. Dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2010 Noen som vet om man får gjørt til inngang for å lempe av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2010 Da har jeg meldt på Kokos, selv om jeg i fjor sa aldri mer pga dårlige kjøreforhold, langt å gå fra parkeringen, vanskelig å varme opp og umulig å komme seg frem til startstreken. Å holde seg borte fra stevner er ikke så lett i praksis tydeligvis, haha. Det er jo ikke langt med mindre man er sent ute? Men det er vel stortsett litt å gå på NKK om man kommer litt senere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 19. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2010 Clou'et med Bø-utstillingen er helt enkelt å kunne stå opp på morgenen.. Da er det ikke spesielt langt fra parkeringen (selv om det kan være ille nok i alle minusgradene og snøen som er der..). Det finnes flere campingplasser i området - i fjor bodde vi på Garvikstrondi - kjempefin hytte og ikke så dyrt heller. Det ligger et par andre camp.plasser i Seljord-området som nok også "fungerer" på vinteren. Også dette Lifjell feriesenteret som nevnt ovenfor her. Notodden har vel også en campingplass med litt størrelse (dvs som kanskje er åpen året om). Billig er det neppe noen steder i det området (vinter/fjell/høysesong), men, men. Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2010 Da har jeg fikset skyss og overnatting, så tar med hundene mine ned og trener litt og titter på lydighet og kjente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 19. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2010 Er det noen som har lyst å plukke oss med fra Bø camping til Telemarkshallen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 19. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2010 Er det noen som har lyst å plukke oss med fra Bø camping til Telemarkshallen? Det er ca 500 meter - 1,5 km (hvis det ikke er noen sti og man må gå langs veien) å gå (sett ut i fra kart og hukommelse) og den ene parkeringen er omtrent like langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2010 Hentet fra NKK sine sider: Carlos Fernandez Renau har meldt avbud til utstillingen i Bø 20-21/2-2010, alle hans raser vil bli bedømt av Nils Molin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2010 Noen fra Bergen som skal til denne utstillingen? Trenger skyss av en korthåret vorstehhundhannhund èn vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2010 Noen fra Bergen som skal til denne utstillingen? Trenger skyss av en korthåret vorstehhundhannhund èn vei Kan muuulig fikses. Fortsatt intressert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2010 Kan muuulig fikses. Fortsatt intressert? Ja! Veldig interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2010 Ja! Veldig interessert Hvilken dag er det de går? Men.. tror ikke vi har plass til noe bur til han... =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2010 Hvilken dag er det de går? Men.. tror ikke vi har plass til noe bur til han... =/ Han skal ikke stilles, så det er egentlig samme hvilken dag han kommer over. Men dere har plass til han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2010 Programmettil Bø er klart alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aCa Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2010 Takk for linken. Overkommelig antall Border Terriere... dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2010 Programmettil Bø er klart alt! Jay! 21 aussies og 36 shelties. Passer perfekt at aussie er først og sheltie sist i ringen Da rekker jeg begge, og sikkert også kelpie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2010 Jay! 21 aussies og 36 shelties. Passer perfekt at aussie er først og sheltie sist i ringen Da rekker jeg begge, og sikkert også kelpie Håper du får tid til det, ellers blir det dobbelt handling på meg, i bokstavelig forstand Får betale tilbake i handler hjelp om dere trenger det jeg da Jeg skal vel snike rundt den tingen uansett og titte hard, tenke meg hvordan de ser ut uten den "forstyrrende" pelsen. *se for seg Sheltie naken* 5 AK påmeldt, 2 er mine, 2 stk vet jeg hvem er. Den siste mistenker jeg er moren til de to andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2010 Jay! 21 aussies og 36 shelties. Passer perfekt at aussie er først og sheltie sist i ringen Da rekker jeg begge, og sikkert også kelpie Kræsjer groenendael med dine? Uæææ, så mange belgere det er påmeldt! Ikke at jeg trodde vi skulle få noe championat der, men nå skjer det iallefall ikke, med 18 påmeldte. 31 terv, det er mye det. 24 stykk i lydighet klasse 2, med oppmøte klokka 09.00. Mon tro om dette kommer til å kræsje med svartingene nå.. Når får man vite hvilket startnummer man har i lydighet? Og hvor mange hunder regner man per time i klasse 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2010 Kræsjer groenendael med dine? Uæææ, så mange belgere det er påmeldt! Ikke at jeg trodde vi skulle få noe championat der, men nå skjer det iallefall ikke, med 18 påmeldte. 31 terv, det er mye det. 24 stykk i lydighet klasse 2, med oppmøte klokka 09.00. Mon tro om dette kommer til å kræsje med svartingene nå.. Når får man vite hvilket startnummer man har i lydighet? Og hvor mange hunder regner man per time i klasse 2? Ikke på papiret, men vanskelig å vite i praksis. Det er 53 hunder før sheltie og 32 terv før gronnis, og 28 jeg skal få med meg av aussie/kelpie, så teoretisk og om alt stemmer skal jeg få det til, men jeg tør ikke love noe garantert. Kelpie rekker jeg garantert Jeanette, for aldri om dommeren blir ferdig med 53 stk. før den andre er ferdig med 28. Pg vi er alltid glade for handlerhjelp og selskap ved sheltieringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2010 11 finske lapphunder jo ikke så veldig mange i grunn. Jeg skal få oppdretteren til Marco til å gå med han i ringen for en gangs skyld sånn at jeg kan ta litt bilder og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2010 24 stykk i lydighet klasse 2, med oppmøte klokka 09.00. Mon tro om dette kommer til å kræsje med svartingene nå.. Når får man vite hvilket startnummer man har i lydighet? Og hvor mange hunder regner man per time i klasse 2? Det kan vi finne ut av når start nr kommer Ikke på papiret, men vanskelig å vite i praksis. Det er 53 hunder før sheltie og 32 terv før gronnis, og 28 jeg skal få med meg av aussie/kelpie, så teoretisk og om alt stemmer skal jeg få det til, men jeg tør ikke love noe garantert. Kelpie rekker jeg garantert Jeanette, for aldri om dommeren blir ferdig med 53 stk. før den andre er ferdig med 28. Pg vi er alltid glade for handlerhjelp og selskap ved sheltieringen I verstefall så trenger jo dere ikke handler hjelp i Sheltie ringen før litt uti der ett sted, så om Carina vil så kan jeg ta Cane om det kræsjer hmmm nå lurer jeg på om Siri nevnte noe om Oppdretter gruppe med Briard, men det kan være jeg bare hørte med ett halvt øre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2010 Han skal ikke stilles, så det er egentlig samme hvilken dag han kommer over. Men dere har plass til han? pga bil trøbbel skal vi kjøre mindre bil enn først planlagt. Så det går dessverre ikke alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar