York Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Skrevet 3. Januar 2010 York fikk hele 6 julegaver i år! Og han åpnet alle selv, hver og en med like stor entusiasme Hva er det i denne pakken tro?? Glagutten Her lukter jeg noe godt Også prøvde vi oss på en aldri så liten photoshoot Er vi ferdig snaaaaart?
armagnac Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Skrevet 3. Januar 2010 Veeeeldig sjarmerende hund du har så ut til å storkose seg i jula
Synnikken Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Skrevet 3. Januar 2010 For ett sjarmtroll! og "sjele" bildet var jo bare ubeskrivelig tidi!
Bambi Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Skrevet 3. Januar 2010 For ett sjarmtroll! og "sjele" bildet var jo bare ubeskrivelig tidi! Signeres! For ett vakkert sjarmtroll
Cloudberry Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Skrevet 3. Januar 2010 Helledussan så skjønn han er! Kan det forresten ha vært dere jeg så i sidesynet akkurat da jeg gikk av 5ruta mot Buenget tidlig i desember? Det var fullt på bussen, men akkurat da jeg gikk av så jeg en staff med omtrent sånn farge som York har.
York Skrevet 3. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2010 Tusen takk for fine ord om gutten vår. Helledussan så skjønn han er! Kan det forresten ha vært dere jeg så i sidesynet akkurat da jeg gikk av 5ruta mot Buenget tidlig i desember? Det var fullt på bussen, men akkurat da jeg gikk av så jeg en staff med omtrent sånn farge som York har. Hei hei. Det er godt mulig det var oss du så ja 5-ruten mot Buenget går forbi nesten rett ved husdøren vår. Og så vidt jeg vet, er det ingen andre staffer i området hvor vi bor som har samme farge som York
Midas Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Skrevet 3. Januar 2010 Så mange fine og morsomme bilder Ser ut som han har storkost seg i julen han da.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar