Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i Oslo?


Martine

Recommended Posts

Ja, jeg går jo på skole, så ettermiddager og helger passer for meg også. F. eks i Maridalen? Eller evt Sognsvann... Men jeg er ganske sikker på at det pleier å være mange folk ved Sognsvann, så Maridalen er kanskje best? Dit går det jo buss :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med.. men begynner i fulltidsjobb på mandag så det blir kun ettermiddager som er mulige for meg, og helger da.

Ang. sted så er det supert om det går an å komme seg dit med kollektiv-transport..

Man kommer seg overalt med kollektivt i Oslo, da :) Vi blir gjerne med, bare Scilos slutter å hoste. Dessuten vil vi kunne være løse og leke litt. Selvfølgelig har jeg diverse lure turer å gå, hvis man tør å være i skogen i mørket :ahappy: Fremdeles er vi mest innstilt på å gå med hunder som oppfører seg sånn passe koselig. Scilos er ikke akkurat en tøffing og han skal slippe å bli bølla med mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Santo ikke oppfører seg ordentlig så har jeg han selvfølgelig i bånd. :) Doffen er en utrolig snill gammel mann, så han får i hvert fall gå løs. Han går egentlig bare rundt i sin egne lille verden, så lenge det ikke er med mange andre tisper, da vil han snuse litt på de. Men han er veldig snill, altså. Og har hjulpet mange hunder til å bli litt tryggere :ahappy:

Og vi tør å være i skogen i mørket! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Santo ikke oppfører seg ordentlig så har jeg han selvfølgelig i bånd. :) Doffen er en utrolig snill gammel mann, så han får i hvert fall gå løs. Han går egentlig bare rundt i sin egne lille verden, så lenge det ikke er med mange andre tisper, da vil han snuse litt på de. Men han er veldig snill, altså. Og har hjulpet mange hunder til å bli litt tryggere :)

Og vi tør å være i skogen i mørket! Hehe.

Tror det går fint, jeg (leste den andre tråden din). Scilos er en svært trygg hund, sånn generellt, men har fått litt hetta for store hunder av en eller annen grunn. Han løper unna og hyler :ahappy: sånn hvis han får det for seg at de er skumle.

Men nå hoster han og bør nok ikke være sammen med noen før det gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går fint, jeg (leste den andre tråden din). Scilos er en svært trygg hund, sånn generellt, men har fått litt hetta for store hunder av en eller annen grunn. Han løper unna og hyler :ahappy: sånn hvis han får det for seg at de er skumle.

Men nå hoster han og bør nok ikke være sammen med noen før det gir seg.

Santo har blitt bedre, men jeg er uansett forsiktig med å slippe han med usikre hunder i tilfelle noe skjer og den andre hunden blir skremt. Santo er jo ikke såå stor egentlig, han er jo en cocker. Men han er jo stor til å være cocker spaniel, da... Hehe. I går møtte vi oppdretteren hans med moren og en valp på 6 mnd. Valpen hylte til og løp hver gang Santo så på den. Santo ble livredd for at han hadde skadet den :)

Du får si i fra når Scilos blir frisk, Santo vil gjerne leke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kommer seg overalt med kollektivt i Oslo, da :) Vi blir gjerne med, bare Scilos slutter å hoste. Dessuten vil vi kunne være løse og leke litt. Selvfølgelig har jeg diverse lure turer å gå, hvis man tør å være i skogen i mørket :ahappy: Fremdeles er vi mest innstilt på å gå med hunder som oppfører seg sånn passe koselig. Scilos er ikke akkurat en tøffing og han skal slippe å bli bølla med mer enn nødvendig.

Hehe.. ja.. jeg mente egentlig lett med t-bane helst. Da bussforbindelse fra meg inn til byen er litt dårlig, og vil helst slippe en t-bane, trikk så buss-mølje! :)

Altså gjerne ikke lenger en 45min reisetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med.. Tinka lukter absolutt ingenting nå (med mindre man har en supersensitiv hund som reagerer bare det er en tispe der..).

Jeg kan på ettermiddagene, og helgene. Men selvfølgelig hender det jeg er opptatt, sånn som de fleste fredagsettermiddager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doffen er veeldig glad i tisper generelt han, løpetid eller ikke... :icon_redface: Så kan hende han vil snuse litt, men han er alltid snill mot alle andre uansett. Han har i hvert fall aldri gjort noe mot noen enda. Så hvis Tinka tåler å bli snust litt på av en collie så går det nok bra for vår del! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doffen er veeldig glad i tisper generelt han, løpetid eller ikke... :icon_redface: Så kan hende han vil snuse litt, men han er alltid snill mot alle andre uansett. Han har i hvert fall aldri gjort noe mot noen enda. Så hvis Tinka tåler å bli snust litt på av en collie så går det nok bra for vår del! :whistle:

Det liker hun bare! ;) Men sier ifra hvis det er nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt, Monica_n.

Jeg kan onsdag, torsdag og fredag neste uke. Tror det passer best for meg på onsdag.

Fikk nettopp vite at jeg jobber senvakt den dagen.. dvs at jeg slutter 5! Men skal se litt imorgen og sånn.. hvordan det blir..

Vet heller ikke helt når jeg slutter de andre dagene da. (sånn er det når man er fersk i jobben!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, skal vi ta det onsdag eller torsdag? :whistle:

Vi kan egentlig trygt si onsdag. Da setter jeg bare av hele ettermiddagen til tur enkelt og greit.

Men er det bare oss to (Doffeguttenmin og Tinka-Tequila) som skal være med eller er det flere?

Isåfall, hvor bor du? Selv bor jeg på Eiksmarka. Så kan vi jo finne et enkelt og greit møtested for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...