Aussieglis Skrevet 29. Desember 2009 Rapporter Skrevet 29. Desember 2009 Utsikt fra stuevinduet julaften formiddag på Ramberg i Lofoten Håper alle har hatt en fiiiin jul
Iago Skrevet 29. Desember 2009 Rapporter Skrevet 29. Desember 2009 Så fine bilder! My var så søt med nisselue
SaraS Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Skrevet 3. Januar 2010 Skikkelig koselige bilder! Og du har litt av en utsikt fra stuevinduet!! Hjelpes!
Aussieglis Skrevet 3. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2010 Takk alle sammen Ja, er litt av en utsikt fra så å si alle vinduene i barndomshjemmet mitt, faktisk Drømmen er å flytte tilbake til Lofoten en gang..
Midas Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Skrevet 3. Januar 2010 Fine julebilder med masse god julestemning. Skulle ønske jeg og hadde en slik utsikt
Aussieglis Skrevet 3. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2010 Emma feiret jul i Bodø-by sammen med samboeren min og hans familie. Hun kom ikke til Lofoten før 2. juledag.
Cloudberry Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Skrevet 3. Januar 2010 Emma feiret jul i Bodø-by sammen med samboeren min og hans familie. Hun kom ikke til Lofoten før 2. juledag. Åja Var ikke meninga å "snoke" altså, jeg synes bare Emma-bildene dine er så festlige
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar