Gå til innhold
Hundesonen.no

Når det begynner på Vikingeskipet på fredag

Heidihj

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen som vet når det begynner på fredag. Skal ta fri fra skolen den dagen og reise opp, men det hadde vært fint å vite når alt begynner. Er det kl 9 om morgenen som vanelig, eller er det senere?

Skrevet
Arg' date=' hvorfor må de begynne så tidlig da? Jeg som ville se Cita og Benedicte i aksjon... Tviler på at jeg rekker det. :)[/quote']

Joiner den.. :(

Skrevet

jeg åsså..., snufs, var jo høydepunktet, så må jeg kjøre hjemover kl 2 eller no på lørdag.., rekker ikke å se noe neste.. snufse.., for lage eget show for meg på parkeringsplassen dere... jaa:)

Skrevet

Ja deg, glemte å skrive det :oops:

Hihi, hadde følt meg "litt" dum hvis jeg hadde takket for at du skulle heie på meg og sagt startnummeret mitt - også hadde det vært en annen du mente :(:(:( Men jeg skal altså inn ca klokken 9 :wink: Er jo nummer 4 i klassen, så er nok med i første fellesdekk :wink:

Skrevet

Hihi, hadde følt meg "litt" dum hvis jeg hadde takket for at du skulle heie på meg og sagt startnummeret mitt - også hadde det vært en annen du mente :D:(:D Men jeg skal altså inn ca klokken 9 :wink: Er jo nummer 4 i klassen, så er nok med i første fellesdekk :wink:

Jeg skal også inn kl. 9.. i agility da... :lol: Så da får ikke jeg heller sett på og heia :P

Skrevet

Jeg skal også inn kl. 9.. i agility da... :P Så da får ikke jeg heller sett på og heia :D

Hihi, jaja, vi kan få neon til å filme meg og noen til å filme deg, så kan vi se på det når vi kommer hjem :P

Skrevet

Ingen dum idè :P :P Mamma ville se det, så vi hadde vel egentlig tenkt å be ei i klubben om å filme meg i hvertfall :wink::P Det hadde jo egentlig blitt en morsom fredags veld :wink:

Skrevet

Hihi, jeg skal trygle å be pappa om å få med videokamera hans :P (tviler siden jeg klarte å ødelegge fotokameraet :P ).. Men hvis jeg får tak i, så ber jeg bare heiagjengen fra Bergen om å filme :P Også kan det jo hende at noen der har med kamera :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...