Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet om en svensk nettbutikk som selger Back on Track?

MartineH

Recommended Posts

Skrevet

Som tittelen sier, noen som vet om en svensk nettbutikk som selger back on track produkter? Eventuellt noen som er flinke på nettsøk og vil prøve å finne :cool: Trenger ikke levere til Norge, da produktene skal sendes til en adresse i Sverige.

Skrevet

:cool:

Tusen takk, da her jeg bestilt back on track overmadrass til senga mi :o Yey! Må passe på at julegavepengene ikke bare havner i lommeboka og blir brukt på mat.

Skrevet

Her bestilte jeg julegavene til foreldrene mine fra, hansker til mamma og ryggbelte til pappa, pappa har brukt sitt og det fungerte utrolig bra kort tid etter at han tok den på :cool: Blir nok flere bot produkter etterhvert ja!

• 3 weeks later...
Skrevet

Så det er ikke noe problem å få sendt til Norge?

Jeg lurer litt på det greyhound dekkenet, men er usikker på tykkelsen og om det egner seg greit i kaldt vær. Noen som har prøvd?

Jeg har brukt BOT dekken på mine to nå den siste tiden i kulden.

Da har tempen lagt på mellom -10 og -20, og det er kaldt for oss bergensere :)

I tillegg bruker jeg dekkenet mye i bilen mellom treningsøkter og til/fra tur.

Har varebil så det er kaldt baki der.

Er kjempefornøyd med dekkenet, anbefales :whistle:

Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd :whistle: Hun holder godt varmen i det, og skulle det bli for kaldt er det bare å ta et fleecedekken (el) over.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...