Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulstur

Gjest

Recommended Posts

Vi vil også være med! Men har en litt tøff hannhund... Vet ikke hvordan deres hunder er, jeg? Han gjør ingenting, men skal liksom kjefte. Hadde hatt godt av å bli satt litt på plass. Pleier å gå bra når han er løs :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dobbeltsjekke på om det er noen planer, men vi er så absolutt med :lol:

Og om noen kanskje muligens har lyst til å plukke meg og Zaira opp på Kjelsås stasjon? og tilbake igjen dit?

Bussholdeplassen var temmelig langt ifra selve skogsplassen så jeg sist og det er ikke akkurat gangsikre veier. Så om noen vil det er det supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil også være med! Men har en litt tøff hannhund... Vet ikke hvordan deres hunder er, jeg? Han gjør ingenting, men skal liksom kjefte. Hadde hatt godt av å bli satt litt på plass. Pleier å gå bra når han er løs :lol:

Det er ok, men jeg har en hund som er veldig myk og lett blir mobbeoffer. Om han er tøff mot henne hadde det vært fint om du tok han i bånd ;)

Det skal også være med to små hannhunder på turen han må kunne oppføre seg mot.

Kanskje vi kan være med? ;)

Ja, jippi ;)

Vi vil veldig gjerne være. :) Hvor i Maridalen hadde dere tenkt å gå tur?

Det har vi ikke blitt enige om, åpen for forslag ;)

Edit: Yvonne hvor ligger stasjonen? Jeg kan plukke dere opp hvis jeg kjører forbi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han ikke er ufin mot de andre hundene eller lager "dårlig stemning" burde det gå greit :) Eventuelt så er jo bånd en løsning, som Marie nevnte.

Hyggelig at du vil være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scilos vil nok veldig gjerne være med, hvis vi er kommet hjem fra Lillehammer. Tror nok vi er der enda da, men det blir kanskje flere turer. Han er bittelitt pysete, så hvis det er med noen som tøffer seg, er det ikke sikkert han vil heller. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han pleier å være veldig snill mot tisper, det har aldri vært noe problem før. Kan ta han i bånd og så ser vi hvordan ting går :wub:

Det høres bra ut :P

Håper dere får til å være med dere andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida, jeg tar selvfølgelig min i bånd om han tøffer seg. Vil ikke ødelegge for dere andre! Kan hende han vil bjeffe litt når han er i bånd da, fordi han syns det er fryktelig dårlig gjort at andre får leke når han må gå i bånd. :wub: Han har blitt veldig mye bedre nå, spesielt når det er mange hunder der. Nå bryr han seg egentlig ikke så veldig mye om andre hunder, men syns det er greit å si i fra likevel! Uansett, han har utrolig godt av å bare være i nærheten av andre hunder. Har også en collie hann som blir med, han er verdens snilleste. Har aldri gjort noen noe, så hvis det er noen hunder som er litt redde så kan de gjerne hilse på han. Dette blir koselig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka og jeg er gjerne med. Mulig jeg kan sitte på med deg Marie? Kan alltids gå bort til broen over Lysaker-elva :o

Ja det kan du kanskje men det er mulig jeg skal kjøre fra Sandvika istedet, sier fra nærmere. :cool:

Chili har dessverre fått løpetid, så vi blir ikke med likevel. Håper vi får blitt med på sonentur en annen gang(hvis det blir). ;)

Ok, men det håper jeg det blir ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du kanskje men det er mulig jeg skal kjøre fra Sandvika istedet, sier fra nærmere. :cool:

Ok! Går jo også an å ta buss ;) Bare si ifra når det nærmer seg da!

Tinka er heldigvis akkurat ferdig med løpetid, men feiret Julaften med noen venner.. så hun slapp og stresse opp de to andre hannhundene i familien! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg, altså! Hvor skal vi møtes? :lol:

Godt spørsmål.. noen med noe forslag?

Jeg vet bare om et sted, men det er ganske langt inn (innover fra kirka).

Er jo greit når man er mange og ikke gå der alle andre går kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...