Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem har fortsatt problemer med Hundesonen?

Recommended Posts

Skrevet

Operativsystem: Windows vista, nettleser mozilla, multisitèr fungerer ikke- heller ikke spoiler (får ikke åpnet andres spoilere), og ingen av de andre knappene (som sett inn bilde eller link).

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Operativsystem: Windows vista, nettleser FF, multisitèr fungerer ikke- heller ikke spoiler (får ikke åpnet andres spoilere), og ingen av de andre knappene (som sett inn bilde eller link).

Skrevet

Windows vista, Firefox. Mutisitat fungerer ikke, når jeg trykker på den kommer jeg rett inn i "svarboksen" og det er mange koder som </b><b> :whistle: Har fungert tidligere... All teksten i innleggene mine blir presset sammen, selv om det er avsnitt i dem før jeg poster. Smailyene kommer ikke opp når jeg skriver innlegg heller.

Skrevet

Windows vista, Firefox. Mutisitat fungerer ikke, når jeg trykker på den kommer jeg rett inn i "svarboksen" og det er mange koder som </b><b> :whistle: Har fungert tidligere... All teksten i innleggene mine blir presset sammen, selv om det er avsnitt i dem før jeg poster. Smailyene kommer ikke opp når jeg skriver innlegg heller.

Jeg har samme feil som Paws, masse koder når jeg prøver å svare på et innlegg, og alt blir pressa sammen selv om jeg har plenty av avsnitt. Ingen smiley heller. Jeg har Internett Explorer og Windows Wista.

Skrevet

...og da var problemene tilbake. Er det noen som ser på problemene i det heltatt?

Beklager om jeg virker irritert, men forumet har nesten vært ubrukelig i altfor lang tid for meg, det har kun gått 1 1/2 dag eller noe sånt hvor det har funket som det skal.

Det funker ikke multisitere, ikke bruke noe annet som smiley, sette inn bilde, link, fet skrift, og hele den pakka der.

Bruker fortsatt vista og IE (for ordensskyld har jeg sitti på samme data hele tiden).

Skrevet

Windows vista, Firefox. I hurtigsvar fungerer ikke "B", "I", "U", "S", hyperkobling osv. :) Har fremdeles samme problemer som tidligere også... :P Edit: Når jeg redigerer blir teksetn også full av koder... Smailyene og de andre fungerer ikke i vanlig svar eller når jeg redigerer heller. Fungerte fint før... :ahappy:

Skrevet

Jeg må fjernstyre noen med problemet for og finne ut av det.

Kan noen med windows ta kontakt på pm med sin mail addresse. Du må ha problemmet som blir beskrevet med at emotions ikke funker.

Skrevet

Funker ikke her (multisitering, smilye, fet skrift, skriftstr. osv).

Bruker Mozilla firefox 5/0.

Skrevet

Funker ikke her (multisitering, smilye, fet skrift, skriftstr. osv).

Bruker Mozilla firefox 5/0.

Og jeg har samme nettleser og har fått disse problemene for første gang i dag.

Skrevet

Jeg må fjernstyre noen med problemet for og finne ut av det.

Kan noen med windows ta kontakt på pm med sin mail addresse. Du må ha problemmet som blir beskrevet med at emotions ikke funker.

Jeg har problemer i Firefox, men ikke i Opera. Du kan få fjernstyre meg hvis du vil. Har windows.

Edit: Og omtrent IDET jeg skrev dette innlegget, sluttet ting å virke optimalt i Opera.. :) Jeg har fremdeles smilies i Opera, men jeg ser at teksten i innleggsboksen ser rar ut (annen font, muligens Courier New?), og når jeg trykker på en smily, blir den omgjort til kode.. Snåle greier. Men du kan fremdeles få fjernstyre meg. :)

Skrevet

Kan godt fjernstyre meg hvis du vil, men jeg pleier ikke å forstå ting uten t-skje forklaring altså :P

Sonen er helt fin hos pappa, altså med windows XP og firefox, men jeg har fremdeles de samme problemene hos mamma, men windows vista og firefox :lol:

Edit: Det fungerer med IE og vista, men ikke FF og vista. FF og XP går bra. :)

Skrevet

Da har det dukket opp standardproblemer hos meg også. Smileys er vekke, får ikke til å trykke på bold/italics/etc knappene, ja det meste som folk rapporterer om. Forumet har fungert perfekt etter oppdateringen og fram til nå, så jeg skjønner ikke helt hva bøggen deres kan være?

Kjører Snowleopard m Firefox 3.5.7. om det er av betydning.

Skrevet

Fremdeles de samme problemene her:) Multisiter, åpning av spoilere, og knappene i "skrive innleggs-menyen" fungerer ikke. Bruker FF og har windows vista.

Skrevet

Har ikke funnet ut noe lurt her egentlig. Er det noen som har problemet som ikke har Firefox?

(du trenger ikke bekrefte flere ganger at det er ett problem på Firefox, for det er tydeligvis det)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har nylig vært gjennom det samme med min tispe på snart 9 år. Hun var for det meste i sengen sin den første uken, så vi gå henne våtfor og vann ved sengen (hun nektet å spise tørrfor, så hun fikk vårfor i ca 10 dager). hun beveget seg litt mer etter 7 dager, men ble ikke seg selv før stingene ble tatt av
    • Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...