Saphire Skrevet 3. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2010 Haha, virker som Kahlo tenker litt "hva søren er dette for noe kryp som kravler oppå meg". Thihi, så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IngridM Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Ååååh Anette nå ble jeg glad altså! jubler og klapper i henda! Lang oppdatering og ned i minste detalj, akkurat som jeg ba om! Å så FILM i tilegg! Kasko ser og høres helt fantastisk ut, og selvom det egentlig skulle være umulig så gleder jeg meg enda mer til å hente vår lille Synd det skulle klabbe seg sånn for deg da, men det gikk jo bra, å hjem kom du! Håper alt går bra fremover, gleder meg til neste oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Så bra:D Jada vi kom hjem. Kasko er litt snufsete så ble nok veldig kaldt selv om han bodde inni jakka mi. Men formen er på topp og magen som var dårlig i går er nå bra igjen (hønemor? hvem? meg? phøh!) Og jeg er så stolt av kahlo at det er hakket før jeg sprekker. Hun er så utrooolig flink med han at det er vansklig å huske at hun ikke er 2 år selv enda. Når henter du den lille damen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IngridM Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 I morgen om Liv er hjemme da, om ikke blir det iløpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Ååh spennende! Gleder meg til å høre hvordan det er å få henne hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IngridM Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Ja nå har jeg kavet meg til å laget en tråd også, under valpeprat, så da er det bare for Kasko og følge med på søsteren sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Ååååh! Noe så nydelig! Bittelitt størrelses forskjell på de to jah Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Herlig film Så flink Kahlo er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Herlig film, flinke Kahlo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Så søt film Khalo er forresten en skikkelig søt bamsehund! Og Kasko er så liten og søt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Så søt film Khalo er forresten en skikkelig søt bamsehund! Og Kasko er så liten og søt, hehe Jeg ble spurt to ganger i går om det var en Briard - så er vel på tide å gi henne schnauzerklook igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bazenji maniac Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 vi gratulerer så mye! kult at han havna på sonen, har fulgt med han, jeg. Bono ber deg tygge litt på sin vakre, lille nevø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Film! Pcen min er overhodet ikke venn med moviemaker og krasjet ikke mindre enn to ganger - så filmkvaliteten er mildt sagt dårlig og redigeringen enda verre - men hey - Kasko er søt og Kahlo er kul. Ah, han er superskjønn! Og Kahlo også! Herlige, herlige hundene! *forelsket* Jeg vil besøke deg snart! Må bare ha råd. Mars kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar