Gå til innhold
Hundesonen.no

Whatuas pisolo IV.


Ulvinne

Recommended Posts

Etter mye tenking,grubling og søvnløse netter har jeg nå endelig fått et fantastisk sjarmerendebartetryne i hus! :flowers:

Ricco er en Briard hanne på 3 år, veldig rolig,kosete og glad i livet!

Jeg ser allerede at han er en ganske så smart "liten" tass, så jeg tenkte å prøve meg litt på klikkerttrening,spor og muligens litt agility sånn for morro skyld.

Jeg trodde aldri jeg skulle si det her,men det spørs om ikke vi prøver oss på en utstilling eller tre også etterhvert.. :wub:

Han har nettopp kommet i hus så har ikke sååå mye info enda,men skriver mer når vi har blitt litt bedre kjent!

post-582-12607115022535.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med å ha fått en Chewbacca i hus *ler*. Sorry at jeg ikke fikk kommet i går, men langtur og diverse andre aktiviteter tok litt for mye på en gammal kropp *ler*. Håper vi kan treffes så jeg får sett ham en gang! Og ja - klart dere må driste dere en tur på utstilling !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med å ha fått en Chewbacca i hus *ler*. Sorry at jeg ikke fikk kommet i går, men langtur og diverse andre aktiviteter tok litt for mye på en gammal kropp *ler*. Håper vi kan treffes så jeg får sett ham en gang! Og ja - klart dere må driste dere en tur på utstilling !

haha! takk! :wub:

Det går helt fint! jeg er ledig på dagtid hele denne uka bortsett fra torsdag og fredag. Neste uke har jeg absolutt ingen planer så..hadde vært koselig og hilse på deg! :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye tenking,grubling og søvnløse netter har jeg nå endelig fått et fantastisk sjarmerendebartetryne i hus! :flowers:

Ricco er en Briard hanne på 3 år, veldig rolig,kosete og glad i livet!

Jeg ser allerede at han er en ganske så smart "liten" tass, så jeg tenkte å prøve meg litt på klikkerttrening,spor og muligens litt agility sånn for morro skyld.

Jeg trodde aldri jeg skulle si det her,men det spørs om ikke vi prøver oss på en utstilling eller tre også etterhvert.. :wub:

Han har nettopp kommet i hus så har ikke sååå mye info enda,men skriver mer når vi har blitt litt bedre kjent!

Jeg er litt sjalu, kjenner jeg ... :)

Grattis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sjalu, kjenner jeg ... :)

Grattis! :)

tihi.. jeg skal prøve å få tatt mer bilder i morra, han har den peneste holdninga jeg noengang har sett på en hund! også den måten å løpe på da,ser ut som han svever! :wub:

tihi.. jeg skal prøve å få tatt mer bilder i morra, han har den peneste holdninga jeg noengang har sett på en hund! også den måten å løpe på da,ser ut som han svever! :)

Laga blogg!Fått inn litt bilder og tekst men tar litt tid før alt er på plass. :flowers:

EDIT: Link: http://tanricka.wordpress.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laga blogg!Fått inn litt bilder og tekst men tar litt tid før alt er på plass. :thumbs:

EDIT: Link: http://tanricka.wordpress.com/

Å så moro at du har laget blogg om ham, da :banana:. Det skal bli fint å følge med på. Jeg rekker nok antakelig ingen møter nå før jul - jeg jobber jo på dagtid, og drar til Trøndelag til helga - men kanskje en dag etter jul ? Han ser fin ut, gutten :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så moro at du har laget blogg om ham, da :thumbs:. Det skal bli fint å følge med på. Jeg rekker nok antakelig ingen møter nå før jul - jeg jobber jo på dagtid, og drar til Trøndelag til helga - men kanskje en dag etter jul ? Han ser fin ut, gutten :banana:

Jeg skal prøve å være flink til og oppdatere også..hehe..

Skavise! Litt avhenig av når på dagen men jeg er garantert ledig mellom 31 des og 10 jan. Noen dager i romjula. Men det kan vi jo avtale litt nærmere! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...