Gå til innhold
Hundesonen.no

Zaira slukte en ispinne hel..


Bambi

Recommended Posts

Jau, Zaira er litt heldig og får litt is av gubben innimellom. Hun fikk nå 1 minutt siden lov til å smake på en vaniljeispinne og glupske helle greia i seg helt! Er det farlig på noe hvis, kan det skade henne innvendig?

Jeg spør her fordi jeg ble usikker, ikke fordi det virker til å være noen fare :getlost: Er vel kanskje også litt mere forsiktig nå :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slukte hun hele pinnen og? Isåfall ville jeg fulgt godt med,for jeg ser for meg at det kan bli vanskelig for en sånn pinne å komme seg gjennom tarmene på egenhånd?

Hele pinnen! :getlost:

Kan bruk av asparges hjelpe til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Trådene" i aspargesen legger seg gjerne rundt ting i magesekken, og bidrar dermed til å hindre at hunden blir skrapa opp i magesekk og tarmer :flowers: Vi har alltid et glass asparges i kjøleskapet, i tilfelle rottefelle.

Smart, det skal kjøpes inn her!

Og uff da med Zaira! Håper det går helt fint! :wub: Alltid litt småskummelt med sånne ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Trådene" i aspargesen legger seg gjerne rundt ting i magesekken, og bidrar dermed til å hindre at hunden blir skrapa opp i magesekk og tarmer :icon_confused: Vi har alltid et glass asparges i kjøleskapet, i tilfelle rottefelle.

Okey! Det visste jeg ikke. Kjekt triks å ha i bakhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...